خبرهای داغ:

جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران در یادواره شهدای روستای افتر گفت: جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است و ما باید با انجام این مهم در صدد گره گشایی از ذهن مخاطبین بکوشیم و توطئه دشمنان را خنثی کنیم.
کد خبر: ۹۵۶۰۵۱۱
|
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، هفتمین یادواره شهدا روستای افتر در سرخه با حضور حمید مردانیان مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران در جمع مردم شهید پرور این روستا و جمعی از مسئولین در مسجد انصار الحسین افتر با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) و صدیقه کبری (س) خواهران برگزار شد.

مردانیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بالاخص ۲۲ شهید روستا با اشاره به رشادت ها و دلاورمردی های ایثارگران  در دوران هشت سال دفاع مقدس و بعد از انقلاب اظهار کرد: مردان غیور ایران زمین نگذاشتند یک وجب از خاک این مملکت  مورد تجاوز بیگانگان قرار بگیرد و در واقع جان دادند، خاک خوردند ولی خاک ندادند.

او افزود: ایران قوی در دوران قاجار و پهلوی مورد استثمار و استعمار بیگانگان قرار گرفت و بسیاری از اراضی  سرزمینمان به دلیل بی کفایتی حاکمان واگذار شد.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران تصریح کرد: امروز با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله) جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است و ما باید با انجام این مهم در صدد گره گشایی از ذهن مخاطبین بکوشیم و توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

مردانیان با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات و اهمیت حضور حداکثری در این عرصه ی ملی بیان داشت: بعد از انقلاب قریب بر ۴۰ انتخابات با حضور مردم برگزار شد که در هر دوره ای از انتخابات افراد متفاوت و با تفکر و سلیقه متناقض با حضور مردم انتخاب شدند. این نشانگر حضور همه جناح ها و جریان ها جهت خدمت به مردم در کرسی ها و عرصه های مختلف است.

او خاطرنشان کرد: امروز همه مسئولین باید مانند سردار دلها حاج قاسم سلیمانی خادم و خدمتگذار مردم باشند و با حضور خود در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی کنند.

گفتنی است خاطره گویی، اجرای سرود و مداحی از حاشیه های این برنامه بوده و در پایان از تعدادی از ایثارگران و خانواده شهدا تجلیل به عمل آمد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار