مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان از گروههای جهادی کشور برای تحقق خدمت خالصانه به مردم تشکر کرد.
کد خبر: ۹۵۶۰۲۳۷
|
۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ دکتر حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در ادامه رزمایش یکصد هزار خدمت در هزار نقطه کشور توسط هزار گروه جهادی بسیج اصناف، در پاکدشت روستای چهل قز بیان کرد: در طول هفته بسیج یک برنامه ویژه با پیشنهاد که به ستاد هفته بسیج دادیم، اجرای برنامه "یکصد هزار خدمت در ۱۰۰۰ نقطه کشور توسط ۱۰۰۰ گروه جهادی" بود. ما مفتخر هستیم که این خدمت محقق شد و بیشتر از حد انتظارات خدمات جهادی در سطح کشور ارائه شد.

وی افزود: برنامه ای که از دو سال پیش برای گروه های جهادی داشتیم افزایش ۴۰۰ گروه جهادی به ۱۰۰۰ گروه جهادی بود. که به لطف خدا و با حمایت های سردار سلیمانی این موضوع تحقق یافت.

حسن پور در ادامه بیان کرد: امروز شاهد هستیم هزار گروه جهادی فنی و تخصصی بسیج اصناف در طول سال در حال فعالیت و خدمت رسانی به مردم هستند.

حسن پور تصریح کرد: ما این موفقیت را به همه گروههای جهادی تبریک عرض می کنیم و راه خدمت به مردم را ادامه خواهیم داد. این رزمایش اختتامیه محسوب نمی شود، بلکه آغاز خدمت بسیج خواهد بود و در طول سال گروه های جهادی خدمات ارایه خواهند کرد.

غلامرضا حسن پور بیان کرد: به لطف خدا در سه سال آینده گروههای جهادی را به سه هزار گروه جهادی افزایش خواهیم داد، اصناف و بازار بزرگترین شبکه را در سطح کشور تشکیل میدهند، هشت هزار اتحادیه در کشور داریم که اگر هشت هزار گروه جهادی راه اندازی کنیم حتما این کار تحقق خواهد یافت.

وی افزود: در گروه جهادی ما تیمی به عنوان "کار آفرین" حضور دارند، که ظرفیت های روستا را برای اشتغال روستایی شناسایی میکنند و دو کار تامین مواد اولیه و کمک به بازار سازی محصولات بر عهده دارند.

در پایان دکتر حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی کشور بیان کرد: از همه دوستان در سراسر ایران که زحمت کشیدند و رزمایش فاطمی ۳ را با عنوان "یکصد هزار خدمت در هزار نقطه کشور توسط هزار گروه جهادی" با رمز یافاطمه الزهرا (س) انجام دادند، تشکر میکنم.

مراسم گروه جهادی در مسجد امام رضا(ع) در پاکدشت در روستای چهلقز با حضور صالحی مسیول دفتر ارتباط مردمی ریاست جمهوری، آقای کاکاوند مسئول بسیج اصناف وبازاریان تهران بزرگ و آقای رضایی مسئول بسیج اصناف و بازاریان استان تهران برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات