در جونقان برگزار شد؛

آیین تجلیل از بسیجیان شهر جونقان

در ادامه بزرگداشت هفته مبارک بسیج "روز بسیج مستضعفان"، مراسم تجلیل از بسیجیان نمونه پایگاه زینب کبری سلام الله علیها با ادای احترام برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۰۲۲۱
|
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال بختیاری؛ فرمانده پایگاه زینب کبری سلام الله علیها، گفت: بسیجیان نمونه و فعال در راه اعتلای اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مخلصانه گام برمی دارند، بسیج یک ارزش است، بسیج مردمی است و از ولی فقیه تبعیت می کند.

وی ادامه با اشاره به فرمایش موسس انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: "اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید و الّا هر لحظه باید منتظر حادثه ماند"، تفکر بسیجی و کار جهادی برگرفته از ظرفیت مردمی است که در راه پیشرفت های کشور مشاهده می کنیم.

فرمانده پایگاه زینب کبری سلام الله علیها، گفت: بسیجیان سربازان آماده و جان بركف مقام معظم رهبری مدظله العالی هستند، تکریم بسیج احترام به مردانگی و مروت است و گرامیداشت هفته بسیج پاسداشت جوانمردی و تضمین آینده کشور است.

وی یادآور شد: باید با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی و تقویت روحیه بسیجی همواره در راستای خدمت به نظام جمهوری اسلامی و جلب رضایت مردم گام برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار