در قالب طرح بهارستان؛

برق بیش از ۴۰ روستای اردبیل بهسازی و اصلاح شده است

مدیر برق شهرستان اردبیل گفت: برق بیش از ۴۰ روستای اردبیل در قالب طرح بهارستان بهسازی و اصلاح شده است.
کد خبر: ۹۵۶۰۰۹۳
|
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱

برق بیش از ۴۰ روستای اردبیل بهسازی و اصلاح شده است
به گزارش خبرگزاری بسیج، رسول قدیمی شامگاه سه‌شنبه در بازدید از روستاهای هدف طرح بهارستان اظهار کرد: طرح جهادی بهسازی شبکه برق روستایی موسوم به بهارستان که از سال ۹۹ اجرایی شده است تا پایان سال‌جاری، شبکه برق بیش از ۴۰ روستای شهرستان اردبیل، در قالب این طرح، بهسازی و اصلاح شده است.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های برقی تعدادی از روستاهای شهرستان اردبیل، با توجه به قدمت استفاده از آن، نیازمند بهسازی و تعمیر است، گفت: اجرای طرح بهارستان توانیر در روستاهای اردبیل، علاوه بر اهمیت حفظ و نگهداری از تأسیسات برق، به توسعه خدمات‌رسانی منجر شده و افزایش رضایت مندی جمعیت روستایی را فراهم کرده است.

مدیر برق شهرستان اردبیل با اشاره به اهمیت برق رسانی به روستاها و توسعه و بهسازی شبکه برق این مناطق گفت: از ابتدای سال‌جاری این طرح در روستاهای «دوه چی»، «کرکرق»، «قلینج قشلاقی»، «خیارک»، «الماس»، «قاسم قشلاقی»، «سامیان» و «ایوریق» به اتمام رسیده و تا پایان سال نیز روستاهای «گئندیشمین» و «کّلی» اجرایی خواهد شد.

قدیمی با بیان اینکه این طرح در ۱۰ روستای اردبیل طی سال آینده اجرایی خواهد شد، ادامه داد: قرارداد اجرای طرح بهارستان در روستاهای «عموقین»، «رحیم بیگلو»، «طالب قشلاقی»، «شیخ عظیم‌لو»، «نوران»، «حمیدآباد»، «گرجان»، «جمایران» و «ملاعسگر» با پیمانکاران منعقد شده که بخشی از آن‌ها به زودی و قبل از پایان سال، عملیات بهسازی را شروع خواهند کرد.

وی به هدف‌های اجرای طرح بهارستان در روستاهای اردبیل اشاره کرد و گفت: جابجایی و مقاوم‌سازی پایه‌های برق در معابر روستایی، تأمین ولتاژ مطمئن مشترکان روستایی، اصلاح روشنایی معابر عمومی روستاها، اصلاح فرسودگی و توسعه شبکه برق و تأمین برق متقاضیان جدید انشعاب، از جمله اهداف این طرح است‌.

مدیر برق شهرستان اردبیل خاطرنشان کرد: شرکت توانیر طرح بهارستان را با هدف ایجاد پایداری برق و کاهش تلفات و خاموشی شبکه‌های برق روستایی آغاز کرده است که امیدواریم با تداوم اجرای این طرح در روستاهای استان، بیش از پیش زمینه محرومیت‌زدایی و آسایش مشترکان در روستاها فراهم شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار