همزمان با ایام هفته بسیج مراسم اختتامیه «رزمایش جهادی یکصدهزار خدمت در ۱۰۰۰ نقطه باحضور ۱۰۰۰ گروه جهادی» به میزبانی شهرستان ری باحضور رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، فرماندار ویژه شهرستان ری و رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در روستای چهلقز بخش خاوران برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۹۹۲۹
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱

 به گزارش اداره روابط عمومی فرمانداری ویژه ری، همزمان با ایام هفته بسیج مستضعفین صبح امروز مراسم اختتامیه «رزمایش جهادی یکصدهزار خدمت در ۱۰۰۰ نقطه باحضور ۱۰۰۰ گروه جهادی» به میزبانی شهرستان ری باحضور حجت الاسلام والمسلمین صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، سردار حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور، سردار زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور و سایر مسئولین در روستای چهلقز بخش خاوران برگزار شد.

 

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در این مراسم در سخنانی با اشاره به برگزاری این رزمایش گفت: فرهنگ بسیج برگرفته از نگاه علوی و فاطمی است و با فرهنگ مهدوی یکسان می‌باشد. اینکه در جمع حاضر سه نسل از یک خانواده بسیجی هستند و با افتخار لباس خدمت مردم برتن کردند، مثل عشق به ایران از نسلی به نسل دیگر ارث می رسد که پدربزرگ و پسر و نوه هر سه چفیه بسیج برگردن دارند و مشغول خدمت جهادی به مردم هستند.

 

وی افزود: همانطور که رهبر عزیزمان فرموده‌اند تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد؛ این یک رکن اساسی است و گستره فرهنگ و تفکر بسیجی جغرافیا و قشر خاصی نمی‌شناسد و از مرزها نیز فراتر رفته است.

 

حجت‌الاسلام احمد صالحی گفت: ما افتخار داریم که بسیجیان خمینی کبیر «ره» و امام خامنه ای هستیم. بسیجی حتی بدون کارت و پرونده خود را بسیجی می‌داند و تفکر بسیجی اجازه نمی‌دهد کاری بر زمین بماند. از زلزه تا سیل، از اربعین تا دیگر سنگرهای مردمی، نیروهای بسیجی اجازه نمی‌دهند کاری بر زمین بماند و بدون هیچ چشم داشتی از جان و وقت و زندگی خود برای مردم گذاشتند.

 

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری افزود: روحیه بسیجی به‌گونه‌ای است که تا کاری را به سرانجام و سرمنزل مقصود نرساند رها نمی‌کند. این همان الگویی است که ما در دولت و در مرکز ارتباطات مردمی نیز اجرا کردیم و تا مطلب و موضوعی را به نتیجه نهایی نرسانیم رهایش نکرده و از آن چشم‌پوشی نمی‌کنیم.

 

وی یادآور شد: قدردان این ابتکار زیبای بسیج اصناف کشور که یکصد هزار بسیجی در سراسر کشور در کنار خدمات بهداشتی و درمانی و... و. بصورت جهادی و رایگان به سراغ تعمیر و تعویض و تجهیز لوازم‌ منزل و خودرو و لوازمات برقی و فنی افراد کم بضاعت می‌روند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار