خبرهای داغ:
به همت پایگاه مقاومت بسیج شهیده ناهید فاتحی کرجو اهل سنت خنج؛

ده سری جهیزیه توسط گروه جهادی شهید منفرد تامین و توزیع شد

ده سری جهیزیه توسط گروه جهادی شهید منفرد پایگاه مقاومت بسیج شهیده ناهید فاتحی کرجو اهل سنت حوزه حضرت رقیه (س) ناحیه خنج و موسسه اطمینان تامین و توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۵۹۸۵۶
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، ده سری جهیزیه توسط گروه جهادی شهید منفرد پایگاه مقاومت بسیج شهیده ناهید فاتحی کرجو اهل سنت حوزه حضرت رقیه (س) ناحیه خنج و موسسه اطمینان تامین و توزیع شد.

این مراسم با حضور امام جمعه تسنن شهر خنج ، فرمانده سپاه و برخی از مسئولین شهرستان در موسسه اطمینان خنج برگزار شد.

گلزار ابولی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهیده ناهید فاتحی کرجو اهل سنت و مسئول موسسه اطمینان گفت: جهیزیه یکی از مهمترین نیازهای زوج‌های جوان برای شروع یک زندگی مشترک می‌باشد که در این شرایط بد اقتصادی بسیاری از افراد کم بضاعت توانایی تهیه آن را ندارند و نیاز به کمک خیرین می‌تواند بسیاری از مشکلات شروع زندگی و ازدواج آسان این زوج ها را برطرف نماید.

وی در ادامه بیان کرد: این روزها تمامی خانواده های کم برخوردار بیش از هر زمان دیگری به کمک خیرین برای تهیه جهیزیه جوانان نیاز دارند.

ابولی گفت: با توجه به شرایط بد اقتصادی و عدم توان مالی سرپرست خانواده و گران شدن بیش از حد کالاهای ضروری اولیه زندگی که شرایط را برای عروس و دامادهای جوان سخت و طاقت فرسا کرده است. گروه جهادی شهید منفرد به تهیه لوازم اولیه زندگی مانند: (یخچال،لباسشویی دوقلو،اتو بخار کف سرامیک،سرویس چای ساز لعابدار،اجاق گاز پنج شعله ،فرش ۶متری،سرویس آرکوپال ۶نفره ،پتو دونفره،سرویس قابلمه )
که پک کامل این ده سری جهیزیه به ارزش سه میلیاردو پانصدمیلیون ریال شده است تهیه و اهداء نموده است.

فرمانده پایگاه در پایان گفت: ازدواج یکی از زیباترین ارکان اجتماعی-دینی است و از گذشته تا امروز مورد توجه اسلام و همه پیامبران قرار گرفته است و همانطور که اطلاع دارید، جوانان علاوه بر اینکه با ازدواج نیمی از دین خود را کامل می‌کنند؛ به زندگی خود سر و سامان بخشیده و از گناه و تباهی رهایی می یابند، بنابراین گروه جهادی شهید منفرد پایگاه شهیده ناهید فاتحی کرجو اهل سنت، بر آن شدتا دست در دست هم برای تحقق این امر نیکو باری از روی شانه خانواده‌های کم برخوردار بردارد تا ازدواجی آسان صورت پذیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار