خبرهای داغ:

محفل شعر حماسی فاطمی در سمنان برگزار شد

در ایام شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه سلام الله علیها و هفته بسیج، شاعران مطرح آئینی استان سمنان با حضور در "محفل شعر حماسی فاطمی"به شعرخوانی در وصف حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت بسیج پرداختند.
کد خبر: ۹۵۵۹۸۰۶
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، به همت سازمان بسیج مداحان و هیأت های مذهبی استان سمنان،سازمان بسیج هنرمندان و اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان و همزمان با گرامیداشت هفته بسیج و ایام فاطمیه محفل شعر حماسی فاطمی با حضور حجت‌الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان، سرهنگ خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد(عج) و جمعی از مدیران ارشد استانی و همچنین ستایشگران و شعرای آیینی استان در تالار آفتاب سمنان برگزار شد.

یوسف علی طاهری، مسئول سازمان بسیج مداحان و هیأت های مذهبی استان سمنان در این راستا با اشاره به اهداف برگزاری این محفل شعر گفت: در راستای کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان و زنده نگه داشتن شعائر الهی ، رشد و شکوفایی شعر آئینی در استان سمنان و بهره گیری از ظرفیت های مداحان و شعرای آیینی در عرصه جهاد تبیین و اشاعه تفکر مقاومت و حماسه غزه از جمله اهداف برگزاری این محفل شعر است.

گفتنی است؛ شعرخوانی شاعران آئینی در  گرامیداشت هفته بسیج و شهدای مظلوم مقاومت در غزه و تجلیل از شعرای آیینی استان از جمله برنامه های شاخص در این همایش بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار