طرح خدمات قضایی و مشاوره رایگان در مساجد به همت سازمان بسیج حقوق دانان سپاه فتح استان و مرکز وکلای قوه قضائیه استان کهگیلویه و بویراحمد این بار در مسجد امام حسین(ع) شرف آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۹۷۶۵
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، در ادامه سلسله برنامه‌های ارائه خدمات حقوقی رایگان در مساجد؛ مسئول سازمان بسیج حقوق دانان سپاه فتح استان و رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان به همراه جمعی از وکلا و حقوق دانان جهت بررسی و پیگیری مشکلات حقوقی مردم در مسجد امام حسین(ع) شرف آباد یاسوج حضور یافتند.

در این برنامه که با حضور اهالی شرف آباد و محله‌های اطراف و پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون شرف آباد پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار گردید، مراجعه کنندگان مشکلات حقوقی خود را بدون واسطه مطرح و راهنمایی‌های لازم ارائه شد.

مسئولان و وکلا ضمن شنیدن موضوعات مطالبات عمومی و مشکلات از سوی مراجعه کنندگان، به پرسش‌ها و درخواست‌های حقوقی پاسخ لازم را داده و در این زمینه خدمات حقوقی رایگان، صدور دستور معرفی وکیل معاضدتی و نکات حرفه‌ای مرتبط حقوقی ارائه شد.

مراجعه کنندگان با این دیدار بی‌واسطه با مسئولان و وکلا، خدمات رایگان دریافت کرده و با تسلط و آگاهی بیشتر نسبت به موضوعات موجود در پرونده‌ها یا مطالبات عمومی راهنمایی شدند.

اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در مسجد امام حسین ع یاسوج

اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در مسجد امام حسین ع یاسوجاجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در مسجد امام حسین ع یاسوجاجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در مسجد امام حسین ع یاسوجاجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در مسجد امام حسین ع یاسوجاجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در مسجد امام حسین ع یاسوجاجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در مسجد امام حسین ع یاسوجاجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در مسجد امام حسین ع یاسوجاجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در مسجد امام حسین ع یاسوجاجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در مسجد امام حسین ع یاسوجاجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در مسجد امام حسین ع یاسوجاجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در مسجد امام حسین ع یاسوجاجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در مسجد امام حسین ع یاسوج

 

 

ارسال نظرات