خبرهای داغ:
درشهر فلارد برگزار شد؛

مراسم شام غریبان حضرت زهرا سلام الله علیها

سومین مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در فاطمیه اول همراه با اقامه نماز مغرب وعشا در مسجد ابوالفضل مال خلیفه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۹۶۱۶
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال بختیاری؛ حجت الاسلام محمودخداوردی، با تسلیت شام غریبان کوثر قرآن و ایام اندوه و حزن منجی عالم بشریت حضرت امام زمان ارواحنافداه و اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام، گفت:  حضرت فاطمه زهرا باعث خلقت است، کسی که باعث خلقت هست می تواند تحول ایجاد کند حضرت زهرا سلام الله علیها شفیعه روز جرا هست می تواند شفاعت کند، همه ما امید داریم و امیدواریم شفاعت  بانوی دو عالم  شامل حال مان بشود،اگر آن روز با حضرت زهرا سلام الله علیها آن طوری برخورد نمی ‌کردن‌ امروز  این همه  کودک  در عزه مظلومانه به شهادت نمی رساندند

کارشناس مسایل مذهبی ادامه داد: بانوی دو عالم حضرت زهرا سلام الله علیها که اولین شهیده در راه ولایت و امامت بود ایشان جان خودش را در این راه فدا کرد و مظلومیت ایشان به اوج خودش رسید تا ظلم و سیره ظالمین رو به دنیا بشناساند.

وی، افزود: با قرآن ثابت کرد امام مسلمین که کسی که در راس امور به عنوان ولی از جانب خداوند سبحان قرار می گیرد باید صدرصد معصوم باشد و سر سوزنی به مردم ظلم نکند.اما اینها که در راس حکومت قرار گرفته بودند نهایت ظلم و ستم رو به حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها روا داشتند.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرستان فلارد، درحاشیه این مراسم با تسلیت ایام فاطمیه گفت: اقامه نماز مِغرب وعشا،تلاوت کلام نورانی وحی،سخنرانی،مداحی ذکر مصیبت، نوحه سرایی و پذیرایی از برنامه های ایام شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در فاطمیه اول بود.

حاج نبی الله باباحمدی، ادامه داد: مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به مدت سه شب با حضور عزاداران و محبان آن حضرت برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار