از زمانی که بسیج تشکیل شده تاکنون همواره راه پر افتخار شهادت را طی نموده و در این راه انسان‌های بزرگی با گذشتن از جانشان به بالاترین درجات در نزد خدا رسیده‌اند.
کد خبر: ۹۵۵۹۶۰۱
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی آفتابی کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی نوشت: در هفته‌ای که به نام بسیج است همان بسیجی که قلب تپنده ایران‌زمین است؛ چراکه با ضربان آن روح و جسم این سرزمین پهناور زنده می‌گردد و پرشکوه و استوار قد علم می‌کند. 

 

از اول انقلاب روح بسیجی در کالبد نظام دمیده شد، چراکه معلم تفکر و مکتب بسیجی یعنی امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب درهمان آغاز راه چشم امیدش به جوانان و نوجوانان بسیجی دوخته شده بود. 

 

از زمانی که بسیج تشکیل شده تاکنون همواره راه پر افتخار شهادت را طی نموده و در این راه انسان‌های بزرگی با گذشتن از جانشان به بالاترین درجات در نزد خدا رسیده‌اند.

 

آری بعد از انقلاب نیروی الهی وایمانی بسیج، سکان‌دار مقاومت و ایثار و شهادت در آوردگاه جبهه‌های حق علیه باطل بودند. بعد از دفاع مقدس بازهم این بسیج و بسیجی بود که پا در عرصه امنیت و دفاع از حرم‌های اهل‌بیت گذاشت. حال آن که دفاع از امنیت، دفاع از حرم و حفظ سلامت به‌عنوان خط‌مشی و نقشه راه بسیج در دوران طاقت‌فرسای تحریم‌ها شده بود. آری بی‌گمان شهدای غیرت و شهدای امنیت در دوران اخیر نمادی از احساس غرور و شورآفرینی بسیج در درخت تناور این نظام و انقلاب است. 

 

چراکه شاخه این درخت و برگ‌هایش پرتوان و پرثمر گشته و شهد میوه‌هایش شهادت شیرین جوانان این مرزوبوم است. 

 

اما اکنون در راه جهاد و محرومیت‌زدایی شهدای جهادگر نورافشانی می‌کند. آری بسیجیان این دیار از ابتدا تاکنون در لیست شهدای دفاع مقدس، شهدای امنیت، سلامت، غیرت... سهمی غیرقابل‌انکار دارند و شایسته است در دستان مبارک این دلاورمردان بوسه زد و از درگاه احدیت برای آنان عزت و پیروزمندی و رستگاری خواستار شد. 

ارسال نظرات