در هفته بسیج برگزار شد؛

اردوی جهادی پزشکی و فرهنگی در روستای آبچنار زیلایی

به مناسبت گرامیداشت هفته ی بسیج و یاد و خاطر شهدای گرانقدر روستای آبچنار، اردوی جهادی پزشکی و فرهنگی در این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۹۵۵۸
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لردگان گفت:برای رفع محرومیت زدایی به این اردوی جهادی در منطقه محروم و کمتر برخوردار روستایی آبچنار زیلایی از بخش منج  شهرستان لردگان برپا شد.

سرهنگ پاسدار فریدون سعیدی، افزود: در این اردوی یک روزه که با تلاش و هماهنگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان، معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکی و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان انجام شد،300نفر از مردم مهمان نواز روستای آبچنار زیلایی خدمات رایگان پزشکی و دندانپزشکی و فرهنگی دریافت نمودند.

وی، ادامه داد: درتیم پزشکی اعزامی دکتر آرامش متخصص قلب و عروق، دکتر یحیی پورمتخصص اطفال، دکتر اسماعیلی متخصص دندانپزشکی، دکتر حسنی و دکتر علی پور پزشک عمومی خدمات تخصصی و درمانی ارائه  دادند.

سرهنگ سعیدی، اضافه کرد: در این اردوی جهادی خدمات آموزشی، فرهنگی، بهداشت محیط و پویش ملی غربالگری فشار خون و دیابت به تعداد 100 نفر،خدمات دارویی 170 نفر خدمات دندانپزشکی 42 نفر ،متخصص اطفال 45 نفر ،قلب و عروق 43 نفر و پزشک عمومی 84نفر به صورت رایگان ارائه گردید.

گفتنی است: اردوهای جهادی پزشکی  به صورت پیوسته در روستاهای شهرستان لردگان انجام می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار