فرمانده سابق سپاه سیدالشهدا (ع) در اجتماع بسیجیان شهرستان قدس گفت : پیروزی انقلاب اسلامی نه تنها یک حادثه ساده نبود بلکه یک حرکت بسیار ارزشمند در تمام منطقه و همچنین بر مبنای اسلام ناب و برگرفته از قرآن ، عترت و مکتب عاشورا بود.
کد خبر: ۹۵۵۹۵۰۳
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵

سردار نصیری فرمانده اسبق سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران ضمن تبریک هفته بسیج عنوان کرد : امام خمینی « ره » فرهنگ و تفکری را به ما معرفی کردند که تحول و بالندگی آن را در فرهنگ بسیج مشاهده کردیم ، فرهنگی که امروز بعداز پیروزی انقلاب اسلامی به فرهنگ مقاومت در سطح کشورهای منطقه تبدیل شده است . ما امروز طلایه داران فرهنگ جبهه جهاد و مقاومت هستیم که به برکت وجود امامان ما این مسیر راه خودش را طی می‌کند .

 نصیری در خصوص پیروزی انقلاب اسلامی یاد آوری کرد : پیروزی انقلاب اسلامی نه تنها یک حادثه ساده نبود بلکه یک حرکت بسیار ارزشمند در تمام منطقه بود ، وقتی اهداف امام خمینی « ره » از انقلاب ایران را مرور می‌کنیم به اهمیت این مسئله آگاه تر می‌شویم . ایشان سه هدف را برای انقلاب بیان کردند که اولین هدف کنار زدن حکومت شاهنشاهی و برپایی حکومتی بر مبنای اسلام ناب و بر گرفته از قرآن ، عترت و مکتب عاشورا بود ، دومین هدف صادر کردن فرهنگ و حکومت اسلامی به کشور های منطقه و مهترین هدف ایشان تبدیل این انقلاب به حکومتی است که در امتداد حرکت خودش پرچم را به دست حضرت مهدی موعود (عج) خواهد داد .

 وی با اشاره به نمونه های انقلاب در کشور های مختلف دنیا بیان کرد : در کشور الجزایر انقلابی صورت گرفت و حکومت عوض شد ولی این حکومت قرار نبود به چیزی یا کسی  اتصال پیدا کند . اما انقلاب ما یک انقلاب تحولی بود که در مسیر خودش جریان سازی انجام داد برای همین است که چهل و چند سال است با کسانی رو به رو هستیم که با این تفکر ، الگو و نگاه مشکل دارند .

 وی در پایان   گفت: انقلابی که برگرفته از مکتب امام حسین (ع) باشد درد در آن معنایی ندارد و حمایت از مظلوم به عنوان یک اصل اساسی همیشه پیگیری می‌شود .

 

خبرنگار : پریسا کسائی

ارسال نظرات