دومین جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون بسیجی بوشهر برگزار شد

جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون بسیجی استان بوشهر به همت سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان بوشهر، حوزه علمیه این استان و مشارکت نهادهای عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح استان بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۹۳۹۵
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج گفت: شایسته است بازیکنان در تمامی رشته‌های ورزشی نسبت به رعایت اصول اخلاقی و احترام گذاشتن به یکدیگر اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

سید عبدالرضا هاشمی افزود: یکی از اصول اصلی رقابت‌های سالم ورزشی احترام بازیکنان به یکدیگر محسوب می‌شود.

جانشین سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان بوشهر نیز با اشاره به هدف از برگزاری این مسابقات اظهار کرد: وحدت و یکپارچگی و ایجاد شور و نشاط بین طلاب و روحانیون استان و ترویج فرهنگ ورزش و تندرستی از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات محسوب می‌شود.

دومین جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون بسیجی بوشهر برگزار شد

محمد سیار با بیان اینکه تعداد ٨ تیم از مدارس علمیه سراسر استان، نمایندگی ولی فقیه و نهاد عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر در این مسابقات حضور داشتند تصریح کرد: جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون بسیجی استان بوشهر در ۴ رشته فوتسال برگزار شد که پایگاه بسیج اساتید، طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام خمینی (ره)  بوشهر، دارت قهرمان از مدرسه علمیه امام خمینی (ره) بوشهر، پينگ پنگ و دو میدانی از پایگاه بسیج اساتید، طلاب و روحانیون شهید مطهری (ره) مدرسه علمیه چهارده معصوم علیهم السّلام برازجان به مقام قهرمانی رسیدند.

دومین جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون بسیجی بوشهر برگزار شد

جانشین سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان بوشهر با اشاره به مرحله‌ی این دوره از مسابقات اذعان کرد: مسابقات در مرحله استانی برگزار شد و تیم های منتخب شهرستان های مختلف به رقابت پرداختند.

دومین جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون بسیجی بوشهر برگزار شد

وی افزود: مرحله کشوری این رقابت‌ها با حضور برگزیدگان رشته های مختلف ورزشی استان ها در بهمن ماه امسال به میزبانی سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در خوزستان برگزار می گردد که استان بوشهر نیز به حول و قوه الهی شرکت خواهد نمود.

شایان ذکر است این جشنواره با هدایت و راهبری سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان بوشهر و همکاری نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم ندسا، ارشد عقیدتی سیاسی آجا در استان، ارشد عقیدتی سیاسی فراجا در استان و مرکز مدیریت و مرکز خدمات حوزه علمیه استان بوشهر برگزار گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات