به مناسبت سالروز تاسیس بسیج مستضعفین؛

رژه خودرویی با حضور بسیجیان در مهرستان برگزار شد

رژه خودرویی بمناسبت ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در شهرستان مهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۹۰۱۷
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶

به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان،در آخرین روز از برنامه‌های هفته‌ مبارک بسیج و بمناسبت ۵ آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین رژه خودرویی با حضور بسیجیان همه اقشار، رئیس و اعضای شواری اداری، شواری تامین، معتمدین و متنفذین، جوانان و عموم مردم مهرستان در مرکز شهرستان برگزار شد.

سرگرد پاسدارسید علیرضا میری بنجار دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت:بمناسبت ۵آذرسالروز تشکیل بسیج مستضعفین و روز پایانی این هفته با حضور بسیجیان همه اقشار و عموم مردم شهرستان رژه خودرویی اقتدار بسیج را برگزار کردیم.


وی افزورد: این برنامه از خیایان پاسداران جنب فرمانداری و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان راس ساعت ۹صبح آغاز شد و بسیجیان با نصب پرچم مقدس کشورمان و آرم بسیج به خودروها در بلوار جمهوری با پخش آهنگهای حماسی رژه رفتند اقتدار و اتحاد مردم با بسیج را نشان دادند.

ناصر دُرازهی رئیس ستاد گرامیداشت هفته بسیج، ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را به بسیجیان همه اقشار و مردمان شریف مهرستان تبريک گفت و اظهار داشت: خداروشکر در طول این هفته برنامه های مختلف و اقدامات خوبی در سطح شهرستان و بخش‌ها توسط بسیجیان باهمراهی مسولین و مردم صورت گرفت و امروز باحضور باشکوه در رژه خودرویی اقتدار بسیجیان را به نمایش گذاشتند.


وی ادامه داد: اقتدار بسیج یعنی اقتدار ملت شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و نهال این شجره طیبه در جای جای دنیا توسط مستضعفین و مردمان مظلوم کاشته شده و لرزه به تن ابر قدرت‌ها انداخته که این به برکت جمهوری اسلامی است.

گفتنی است؛در پایان رئیس و دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج ضمن تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین،از همراهی همه اقشار بسیج و عموم مردم شريف مهرستان در اجرای برنامه‌های طول هفته تقدیر و تشکر کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار