مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیکشهر:

این انقلاب ثمره خون هزاران شهید و رزمنده و جانباز است

به مناسبت هفته بسیج یادواره شهدای دفاع مقدس باحضور جمعی از فرماندهان، علما، بسیجیان، مسئولین در بخش چانف شهرستان نیکشهر برگزارشد.
کد خبر: ۹۵۵۸۹۱۲
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، به مناسبت هفته بسیج یادواره شهدای دفاع مقدس باحضور جمعی از فرماندهان، علما، بسیجیان، مسئولین ومدیران ادارات وجمعی از آحادمردم باسخنرانی حجت الاسلام والمسلمین نعیم اربابی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیکشهر در بخش چانف شهرستان نیکشهر برگزارشد.

حجت الاسلام والمسلمین نعیم اربابی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیکشهر ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس و مدافعان حرم و مدافعان وطن با بیان رشادت‌های شهدا و رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی گفت: این انقلاب ثمره خون هزاران شهید و رزمنده و جانباز است که به فرمان رهبری لبیک گفته و در میادین جبهه حضور پیدا کردند.

این مسئول ادامه داد: شهرستان نیکشهر به عنوان یکی از ولایی‌ترین شهرهای کشور است که همواره مورد توجه مقام معظم رهبری بوده و نقش رزمندگان و شهدای این شهر در جبهه نقشی ارزشی و جهادگونه بوده است.


وی با گرامی نگاه داشتن یاد شهیدان تاکید کرد: بر ما واجب است امروز با گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا و دیدار با خانواده‌های آنان و توجه به عظمت مقام شهیدان یاد آنها را گرامی و با اندیشیدن به توصیه‌های شهدا و معرفی آن ها به آیندگان در مسیر آنها قدم برداریم.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار