برگزاری میز خدمت جهادی در روستای دزک سراوان

به مناسبت هفته بسیج و باهدف خدمت‌رسانی به مردم، میز خدمت جهادی با حضور رئیس دامپزشکی شهرستان در محل مسجد جامع جامعه المصطفی روستای دزک سراوان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۸۸۶۳
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سراوان، این برنامه با همکاری حوزه بسیج ادارات و اداره دامپزشکی شهرستان و در راستای برطرف‌سازی مشکلات مردم در زمینه دام و طیور برگزار شده است.  

رئیس دامپزشکی شهرستان سراوان ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج یک تفکر است، یک تفکر انقلابی که تمام کشورهای اسلامی از آن برای پیشرفت کشورشان استفاده می‌کنند.

دکتر اسماعیل باران زهی افزود: دامپزشکی شهرستان امروز با تمام ظرفیت وارد میدان شده و تمام امکانات و نیروی انسانی خود را در راستای کمک به مردم بسیج کرده است و شبانه‌روز نمی‌شناسد، هر لحظه و هرکجا احساس شود به حضور ما نیاز است آنجا حاضر می‌شویم و امروز در عرصه واکسیناسیون و فردا در عرصه جهاد سازندگی و سایر عرصه‌ها آماده خدمت‌رسانی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم مهم‌ترین قشر جامعه هستند و تازمانی که مردم پای‌کار حاضر نشوند و با ما کمک و همکاری نکنند مسلماً ما در هیچ کاری موفق نخواهیم شد.

در پایان این نشست دکتر باران زهی به ارائه گزارشی از تعداد واکسینه کردن دام و طیور پرداخت و از مردم دزک برای حضور در این نشست تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار