پیام تبریک

پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان دیلم به مناسبت ۵ آذر

سرهنگ محمدرضا محمودیان فرمانده انتظامی شهرستان دیلم بمناسبت گرامیداشت ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۵۸۷۷۶
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرنگار بسیج از دیلم سرهنگ محمدرضا محمودیان فرمانده انتظامی شهرستان دیلم بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج پیام تبریکی صادر کرد. متن پیام فرمانده انتظامی شهرستان دیلم به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
بسیج به عنوان مظهر اقتدار ملی و مشارکت همگانی ملت همیشه در صحنه ایران، خار چشم دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ضامن حفظ امنیت و صلابت ما در جهان است. 

بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان است. امروز جامعه‌ی ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند روحيه فداکاری، دیگرخواهی و بازگشت به باورهای الهی و انسانی نهفته در تفکر بسیجی است و هفته  بسیج، فرصتی مناسب برای زنده نگه داشتن تفکر فداکاری و ایثار و خدمت صادقانه است.

شجره طيبه بسيج، با عنايت الهی، امروز به درخت تنومند تبديل گرديده و بسيجيان، پس از حماسه‌ها و دلاوری‌های تاريخ‌ساز در طول هشت سال دفاع مقدس در شرايط فعلی نيز با توكل به نيروی لايزال الهی، پايمردی و جانفشانی درعرصه‌ها‌ی مختلف علمی، اقتصادی، محروميت‌زدايی و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب، پيشتاز و پيشگام هستند كه ان شاءالله بركات آن روز به روز بيش‌تر نمايان و به رشد و توسعه هرچه افزون‌تر كشور عزيزمان كمك خواهد كرد.

هفته بسيج فرصتی است تا ضمن گرامیداشت ياد وخاطره حماسه آفرينان بسيجی و تكريم شهدای گرانقدر انقلاب با آرمان‌ها و ارزش‌های بنيان گذار نهاد مردمی بسيج و رهبر عظیم الشان انقلاب تجديد ميثاق نماييم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای معظم انقلاب اسلامی و شهید سرافراز سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ارج نهادن به مقام جانبازان وآزادگان سرافراز، سالروز صدور فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین را به همه بسیجیان غیور و ایثارگر ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و به‌امید پیروزی غزه سربلند و محور مقاومت و تعجیل در فرج، دوام توفیقاتشان را از حضرت باری تعالی مسئلت می‌نمایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار