به مناسبت هفته بسیج:

نشست بصیرتی،تبیینی توسط حوزه روح الله اهرم برگزار شد

معاون سیاسی منطقه دوم دریایی سپاه درنشست بصیرتی،تبیینی که توسط حوزه روح الله اهرم برگزار شدگفت:بسیج حافظ ونگهدار انقلاب است.
کد خبر: ۹۵۵۸۷۲۲
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،علی محمدی،معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم دریایی سپاه که به مناسبت هفته بسیج در حوزه مقاومت بسیج روح الله شهر اهرم برگزار شد گفت:بسیج حافظ ونگهدار انقلاب است ودراین راه جان خود را فدا میکند.
علی محمدی در ادامه افزود:بسیج هر روز در دفاع از انقلاب و نظام منظم‌تر می‌شود و دشمن هیچ موقع نتوانسته برای مقابله با آن به درستی عمل کند.
معاون سیاسی منطقه دوم دریایی با اشاره به هدف امام خمینی (ره) به تشکیل بسیج تصریح کردکه:با این اقدام سرنوشت انقلاب را بسپرد دست جوانها؛ نه‌فقط جوان‌های آن روز. وقتی جوان‌ها وارد میدان شدند، این امانتی را که دست آن‌ها سپرده شده است، این اعتمادی را که به آن‌ها شده است، دست‌به‌دست در طول زمان به یکدیگر منتقل میکنند؛ و همین اتفاق افتاده است.
ایشان در ادامه به تشریح عملیات طوفان الاقصی ومسئله غزه پرداخت وتأکید داشت:اهمیت مسئله فلسطین برای جهان اسلام آنقدر مهم وحیاطی است که معمار کبیر انقلاب اسلامی آن را مسئله ای حیاطی معرفی میکند.
علی محمدی در ادامه مسئله فلسطین، رژیم غاصب صهیونیستی را شکست خورده معرفی کرد و گفت:راه حل مسأله فلسطین، راه حلهای تحمیلی و دروغین نیست. تنها راه حل مسأله فلسطین این است که مردم واقعی فلسطین ، نه مهاجران غاصب و اشغالگر ، چه آنهایی که در داخل فلسطین ماندند، چه آنهایی که در بیرون فلسطین هستند، خود نظام حاکم بر کشورشان را تعیین کنند.
معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم دریایی سپاه درپایان ضمن پاسخگویی به سوالات وشبهات بسیجیان، آینده اسلام را با این اتفاقات رخ داده در یک ماه گذشته درغزه بسیار پیشرونده معرفی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار