خبرهای داغ:
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین روز مبارک بسیج را به آحاد ایرانیان و آزادگان به ویژه بسیجیان تبریک گفت و تاکید کرد: این روز نماد شکل‌گیری شجره طیبه‌ای که بر مبنای بصیرت انقلابی، اخلاص و ایثار بنا شده است.
کد خبر: ۹۵۵۸۷۰۶
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام کریم سرافراز، جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج عنوان کرد: پنجم آذر که با فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز بسیج نام‌گذاری شده منشاء شکل گیری، ترویج و تعمیق فرهنگ بسیجی و یادآور مجاهدت و ایثار زنان و مردانی است که برای پاسداشت ارزش‌های اسلام عزیز و دفاع از ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف دفاعی، فرهنگی، اعتقادی، سازندگی و دیگر عرصه ها با تمام وجود وارد میدان مبارزه و جهاد شدند و فرهنگی ناب و ماندگار از اخلاص و فداکاری را به تصویر کشیدند.

 

جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین این روز را ارزشمند خواند و گفت: این روز نماد شکل‌گیری شجره طیبه‌ای است که بر مبنای بصیرت انقلابی، اخلاص و ایثار بنا شده و مرور کارنامه پرافتخار بسیج در اتفاقات مهم و جریان‌ساز ایران اسلامی نشان می‌دهد که نگاه ژرف و دوراندیش معمار کبیر انقلاب (ره) برای تشکیل این نهاد انقلابی و معنوی باعث شده تا انقلاب به پشتوانه این تفکر عظیم در مقابل همه توطئه‌ها و تفکرات شوم دشمنان ایستادگی کند و این نهاد مقدس همواره به عنوان بازویی توانمند برای ولایت فقیه و نظام مقدس‌مان در دفاع از ارزش‌های اسلام عزیز باشد.


وی ضمن پاسداشت و تبریک هفته بسیج به بسیجیان کشور عزیزمان، افزود: یاد و خاطره شهیدان والامقام بسیج را گرامی می داریم. هفته بسیج یادآور از خودگذشتی های فرزندان رشید ایران اسلامی است که در طول عمر باعزت این نهاد مردمی، همواره در قامت تعهد، اخلاص، ایمان و تخصص ایفای نقش نموده اند.

 

حجت الاسلام سرافراز ادامه داد؛ بسیج همیشه در صحنه بوده است و در ادوار مختلف تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی مایه سربلندی، سرافرازی و اقتدار کشور عزیز ایران اسلامی بوده است و در مواقع حساس، توانسته مظهر اتحاد و انسجام ملی باشد.

 

وی اظهار کرد: بسیج در کنار مردم، همراه مردم و مایه مباهات و افتخار نظام است که در هنگامه های سخت چون ۸ سال دفاع مقدس سلحشورانه از ایران اسلامی دفاع کرد و لحظه های نابی را در تاریخ این سرزمین ثبت نمود و امروز نیز در عرصه ای دیگر و این بار در میدان های فرهنگی، اقتصادی و سازندگی برای آبادانی این آب و خاک در جهاد است.

 

جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اينکه اقدامات بسیج شایسته و قابل تقدیر بوده، بیان داشت: نقش بسیج در رخدادهای مختلف چون محرومیت زدایی، عمران و آبادانی، و کمک و مساعدت در کمک به مردم در بلایای طبیعی چون سیل و زلزله حقیقتا کم نظیر و بی بدیل است.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار