امام جمعه جازموریان:

مهم‌ترین افتخار بسیج حرکت در مسیر ولایت فقیه است

کد خبر: ۹۵۵۸۷۰۵
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ، همزمان با هفته بسیج اسلام حاجب فرمانده و حجت‌الاسلام جرجندی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب و جمعی از بسیجیان با ائمه جمعه رودبار جنوب و جازموریان دیدار کردند.

حجت‌الاسلام کاظم صادقی امام جمعه جازموریان در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج بر‌گرفته از تفکر نابی است که از روح بلند و خدایی امام راحل(ره) سرچشمه گرفت و امروز به عنوان یک نهاد انقلابی در راه حفاظت و حراست از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران گام بر می‌دارد.

وی با اشاره به این که بسیج همواره با اخلاص شناسانده می‌شود، افزود: همواره نام بسیج با تعابیری چون اخلاص و ایثار در هم تنیده و همراه و همگام هم بوده‌اند و همین عیار بالای اخلاص در بسیج است که رمز موفقیت و ماندگاری این نهاد مقدس شده است.

امام جمعه جازموریان تصریح کرد: امروز بسیجیان به عنوان حافظان انقلاب اسلامی بایستی در درجه اول دشمن‌شناس به تمام معنا باشند و با شناخت دشمن واقعی در راه بصیرت‌افزایی گام بردارند.

حجت‌الاسلام کاظم صادقی عنوان کرد: بسیج تداعی‌گر ولایت‌مداری است و بسیجیان با وظیفه شناسی و عمل‌گرایی، در عرصه‌های مختلف وارد می‌شوند و پشتیبان نظام و ولایت هستند.

وی گفت: مهم‌ترین افتخار بسیج حرکت در مسیر ولایت فقیه است و این امر بسیج را در جامعه جاودانه کرده است.

انتهای خبر/پورحیدر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار