افتتاح ساختمان فرماندهی سپاه شهرستان گناوه

ساختمان فرماندهی سپاه انصار الحسین (ع) شهرستان گناوه با حضور فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این سپاه افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۵۸۶۶۷
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

افتتاح ساختمان سپاه در گناوه

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، سرتیپ علی رزمجو در آئین افتتاح ساختمان فرماندهی سپاه انصار الحسین (ع) و آغاز عملیات اجرایی ۲۴ واحد منازل سازمانی سپاه گناوه اظهار داشت: باید با روحیه جهادی و تفکر بسیجی در همه عرصه‌ها تصمیم گرفت و بر مبنای آن اقدام کرد.


فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: به تجربه ثابت شده است که در هر کجا از روحیه و ویژگی‌های نشأت گرفته از نیروی لایزال الهی و صفات برجسته شهیدان و جانبازان انقلاب اسلامی و دوران اسارت آزادگان سرافراز است استفاده شود بزرگترین پروژه‌ها در هر سیستم و سامانه‌ای تعریف شده، قابل اجرا است.

وی یادآور شد: ما اگر بخواهیم نقش بسیج را در عرصه‌های پیشرفت انقلاب اسلامی مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار دهیم ساعت‌ها باید بحث کرد و کتاب‌ها باید نوشت.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: امروزه شاهد فعالیت‌ها و پیشرفت‌های زیادی هستیم که در این شهرستان نیز انجام شده، اما باید گفت که تنها در سایه امنیت است که همه این پیشرفت‌ها در عرصه‌های مختلف محقق می‌شود.

وی ادامه داد: امنیت را نیرو‌های مسلح و دستگاه‌های امنیتی و مخصوصاً پیکره و اقیانوس بی کران بسیجیان در شرایط گوناگون انقلاب اسلامی و بخصوص در این شهرستان به طور نسبی برقرار کرده و تداوم خواهد داشت.

افتتاح ساختمان سپاه در گناوه

وی گفت: یکی از مولفه‌هایی که نیروی‌های بسیجی در کنار نیرو‌های مسلح و سایر دستگاه‌های امنیتی برای رشد، حرکت، رونق و پیشرفت، عمران و آبادی کشور، استان و شهرستان فراهم می‌کند، موضوع امنیت است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: نقش بسیج در امنیت نسبتاً پایدار و قابل قبول این شهرستان بر هیچکس پوشیده نیست؛ و‌ی بیان کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون هر گونه نقشه و توطئه از سوی دشمنان خارجی و یا ایادی آن‌ها در داخل کشور برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران سازماندهی و طرحی شده و درصدد اجرا و پیاده سازی آن بوده‌اند با قدرت نیروی لایزال الهی و خون پاک شهیدان و صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا و دست اندر کاران امنیت به ویژه بسیج و بسیجیان در قالب اقشار مختلف امت قهرمان و سلحشور یکی پس از دیگری، نقش بر آب و خنثی شده است.

وی ادامه داد: امامین انقلاب اسلامی در استراتژی دفاعی انقلاب اسلامی ایران مسئله دفاع و عمق بخشی به آن و سازماندهی مردمی را معنا و تفسیر کرده‌اند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: در استان بوشهر و در شهرستان گناوه نیز تعداد قابل توجهی از بسیجیان اعم از خواهر و برادر در قالب گردان‌های امام حسین (ع)، امام علی (ع)، بیت المقدس و گردان‌های کوثر خواهران سازماندهی شده‌اند و در مراحل مختلف دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی حضور چشمگیر، فعال، عملیاتی و اطلاعاتی خود را در صحنه نشان داده‌اند.

وی گفت: امروز یک شبکه اطلاعاتی مردمی بسیجی از دورافتاده‌ترین نقاط استان تا نزدیک‌ترین نقاط به مرکز استان برقرار شده است و همه پایگاه‌های مقاومت در سراسر استان بوشهر در کنار سایر نیرو‌ها و با هماهنگی با هم، اشراف اطلاعاتی کامل بر تمام تحرکات دشمنان انقلاب دارند و این به منزله اقتدار، عزت و خلق حماسه‌ای است که در مقیاس جهانی پرتوافشانی می‌کند.

سرتیپ رزمجو بیان کرد: در عملیات طوفان الاقصی با یورش برق آسای نیرو‌های جبهه مقاومت، حماس و حزب الله کسانی که ادعای قدرتمندی ظاهری با سلاح و تجهیزات مدرن و پیچیده داشتند امروز سر تسلیم فرود آوردند و با شکست مفتضحانه‌ای که آن‌ها و سردمداران شأن خوردند در تفسیر‌ها و ارزیابی‌های گوناگون خود اعلام کرده‌اند که رژیم صهیونیستی در برابر حماس با شکست مواجه شده‌اند

وی گفت: حماس و مقاومت انگیزه و الگو و سرمشق خود را از تفکر بسیجی و حماسه‌هایی که بسیجیان، شهدا و آزادگان خلق کرده‌اند، گرفته است.

وی گفت: امروز منش و خصوصیات بسیجی به سایر نقاط جهان صادر شده است و دروازه‌های کاخ‌های زور و ظلم را درنوردیده به طوری که هیچ کشوری جرأت ندارند کوچک‌ترین اقدام نظامی را علیه جمهوری اسلامی انجام دهد، چون می‌دانند که روحیه‌ای که در هشت سال دفاع مقدس، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند همان انسان‌ها با ارتقا معنویت، ایمان و تقوا و سلاح و تجهیزات اعم از موشک‌های نقطه زن، دوربرد و با دقت فراوان که می‌تواند قلب آمریکا و اسرائیل را مورد حمله قرار دهد در دسترس رزمندگان اسلام قرار دارد./

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار