خبرهای داغ:
حجت الاسلام افتخاری:

راه شهدا برای ما زنده است و ادامه دارد

همدان-امام جمعه شهر صالح آباد گفت: راه شهدا برای ما زنده است و ادامه دارد و باید راه و شهدا را ادامه دهیم و پیرو و دنباله رو راهشان باشیم و امیدواریم شفاعت شهدا شامل حال ما شود.
کد خبر: ۹۵۵۸۶۶۱
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷
راه شهدا برای ما زنده است و ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با هفته بسیج، به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) صالح آباد با حضور امام جمعه و بخشدار شهر صالح آباد، خواهران بسیجی حوزه حضرت معصومه (س)، دهیار و اعضای شورای روستای خلیل کرد، نشان سرو کنگره ۸ هزار شهید استان همدان منقش به تصاویر شهدا به مادر شهید «اصغر خماری» و خانواده شهید «حسین جهانگیری صالح» تقدیم شد.

امام جمعه شهر صالح آباد در دیدار با خانواده شهدا با اشاره به آیات قران کریم اظهار کرد: شهدا را مرده مپندارید، شهدا زنده‌اند و نزد پروردگار روزی داده می‌شوند.

حجت الاسلام حمید افتخاری تصریح کرد: در فضلیت خانواده شهدا امام (ره) فرمودند «شهدا چشم و چراغ ملت‌اند» و مصداق آیات قرآن کریم، شهدا زنده و حاضر و ناظر هستند و حضورشان با توجه به شواهد و مصادیق موجود به اثبات رسیده است.

وی افزود: راه شهدا برای ما زنده است و ادامه دارد و باید راه و شهدا را ادامه دهیم و پیرو و دنباله رو راهشان باشیم و امیدواریم شفاعت شهدا شامل حال ما شود.

بخشدار صالح آباد نیز در این دیدار گفت: بهترین لحظات زندگی در معیت خانواده معظم شهدا بودن است و نورانی‌ترین و دلنشین‌ترین مکان‌ها منزل شهدا و وابستگان شهداست و این احساس را قلبی در سرکشی از خانوداه شهدا احساس می‌کنیم.

عادل عبدالملکی افزود: شهدا با کار تاجرانه خود با خداوند معامله کردند، وجود شهدای عزیز باب حاجات خیلی از برنامه‌ها و مشکلات ما هست که برکات داشته و پشتوانه امام (ره) در همه دوران‌های سخت و پرتلاطم جبهه و جنگ وجود مقدس شهدا بوده است.

وی گفت: توسل به شهدا گره گشای مشکلات است و خداوند به شهدا و خانواده معزز شهدا عزت و آبرو بخشیده و از خداوند منان خواستاریم ما را از  رهروان راه شهدا قرار دهد و شرمنده آن‌ها نباشیم و در نزد مادرشان حضرت زهرا (س) سربلند باشیم.

مهناز قاسملو فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) صالح آباد نیز با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: پدران و مادران شهدا، ولی نعمتان ما هستند و دیدار و دلجویی از خانواده معزز شهدا کمترین کاری است که در مقابل جانفشانی و از خودگذشتگی‌های شهدا خانواده‌های آنان می‌شود انجام داد.

در این دیدار‌ها خانواده شهدا خاطراتی از زندگی شهدا بیان کردند و به وصیت نامه شهدا که پشتیبانی از ولایت فقیه بود تاکید کردند و نشان سرو کنگره هشت هزار شهید استان همدان منقش به تصاویر شهدا به مادر شهیداصغر خماری و خانواده شهید حسین جهانگیری صالح  تقدیم شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات