فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرخمیر:

همایش میقات صالحین در بندرخمیر برگزار شد .

این همایش با شرکت در نماز پرشکوه جمعه و برنامه های متنوع دیگر همراه بود . که همچنین امام جمعه شهرستان حجت الاسلام والمسلمین صالحی ، از حلقات صالحین بازدید و با متربیان گفتگو کرد
کد خبر: ۹۵۵۸۶۱۸
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۳

همایش میقات صالحین در بندرخمیر برگزار شد .

همزمان با هفته بسیج ، همایش گردهمایی بسیجیان و میقات صالحین ( حلقه های صالحین ) با حضور حجت الاسلام والمسلمین صالحی امام جمعه شهرستان ، حجت الاسلام والمسلمین کمالی نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرخمیر با همراهی جمعی از معاونت های  ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ، سروان پاسدار محمد اسماعیل جعفری فرمانده پرتلاش حوزه شهداء بندرخمیر ، سرهنگ زرگر رئیس کلانتری شهر بندرخمیر ، برادر پاسدار جواد رحیمی جانشین محترم حوزه شهداء و حضور گسترده برادران و خواهران بسیجی شهری و روستایی در مسجد جامع فاطمه الزهرا سلام علیها در جوار مزار شهدای گمنام در بندرخمیر برگزار شد . در پنجمین روز از هفته بسیج ، با شعار  «بسیج ، ایمان ، بصیرت ، انتظار » اجتماع میقات صالحین با شرکت کلیه حلقات صالحین برادر و خواهر در محل مصلای نمازجمعه این شهرستان برگزار شد .حلقه‌های صالحین با ایجاد یک نظام معرفتی ، تربیتی و بصیرتی در قالب حلقه‌های منسجم و استفاده از ظرفیت‌های علمی و معنوی نظام اسلامی ، موجبات ارتقای آحاد بسیجیان را در ابعاد مختلف فراهم می‌کند .حلقه‌های صالحین با ایجاد یک نظام معرفتی ، تربیتی و بصیرتی در قالب حلقه‌های منسجم و مرتبط در سطوح مختلف بسیجیان و استفاده ازظرفیت‌های علمی و معنوی نظام اسلامی ، موجبات ارتقای آحاد بسیجیان را در ابعاد مختلف فراهم می کند .

گفتنی است این همایش با شرکت در نماز پرشکوه جمعه و برنامه های متنوع دیگر همراه بود . که همچنین امام جمعه شهرستان حجت الاسلام والمسلمین صالحی ، از حلقات صالحین بازدید و با متربیان گفتگو کرد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار