مسئول و جمعی از مسئولان مدیریت های معاونت امور وابستگان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از بسیجیان بازنشسته دیدار و سرکشی کردند.
کد خبر: ۹۵۵۸۵۲۲
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، به مناسبت هفته بسیج سرهنگ پاسدار سید زریر صالحی مسئول معاونت امور وابستگان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مسئولان مدیریت های این معاونت با خانواده تعدادی ازبسیجیان بازنشسته تحت پوشش سپاه پاسداران دیدار و سرکشی کردند.
سرهنگ پاسدار سید زریر صالحی مسئول معاونت کانون و امور وابستگان سپاه فتح در حاشیه این دیدار و سرکشی ها گفت: درود خداوند بر بسیجیانی که در راه هدف مقدس خود سر از پای نشناخته و جان بر کف به دفاع از حق و میهن عزیز خود در جبهه ها و پشت جبهه ها به جهاد مقدس تا پیروزی نهایی ادامه دادند،شما عزیزان و جوانان بزرگوار بسیجی باید بدانید که حفظ و حراست اسلام و کشور اسلامی و دین حق از بزرگترین طاعاتی است که از صدر عالم تاکنون انبیاء معظم و اولیاء بزرگ در راه آن کوشش جانفرسا نموده و از هیچ فداکاری و گذشتی دریغ ننموده آمد.
سرهنگ صالحی اظهار داشت: بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سر داده آمد.
صالحی افزود: تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقیناً از برکات و الطاف جلیه ی خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی داشت.

در پایان از زحمات و تلاش ها و فعالیت های فراوان و بی دریغ این بسیجیان تشکر و قدردانی شد.

دیدار مسئول وابستگان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از بسیجیان بازنشستهدیدار مسئول وابستگان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از بسیجیان بازنشستهدیدار مسئول وابستگان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از بسیجیان بازنشسته

 

 

ارسال نظرات