صرف ۵۴۹ میلیارد تومان برای جهیزیه، آزادسازی زندانیان، تعمیر و ساخت مسکن محرومین در کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: از هفته بسیج پارسال تاکنون پروژه‌ها و کارهایی با کمک بسیجیان، تفکر بسیجی و کمک دستگاه‌ها با اعتبار ۵۴۹ میلیارد تومان در بحث جهیزیه، آزادسازی زندانیان، تعمیر و ساخت مسکن محرومین و... انجام شده است.
کد خبر: ۹۵۵۸۴۱۵
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: از هفته بسیج پارسال تاکنون پروژه‌ها و کارهایی با کمک بسیجیان، تفکر بسیجی و کمک دستگاه‌ها با اعتبار ۵۴۹ میلیارد تومان در بحث جهیزیه، آزادسازی زندانیان، تعمیر و ساخت مسکن محرومین و... انجام شده است.


سردار نظری با اشاره به اینکه هزار و ۷۳۳ فقره تسهیلات را دوستان ما دادند، گفت:با این میزان، ۲۰۰۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد شد شده است.

وی از وجود هزارو ۳۸۰ صندوق قرض الحسنه اشتغالزادر کل استان خبر داد و افزود: این تعداد صندوق ۷۵ هزار عضو دارد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: ۷۴ میلیارد تومان اکنون در این صندوق‌ها موجود است که تمام صندوق‌ها مردمی هستند.

سردار نظری تصریح کرد: این کارها کارهای امید بخشی هستند که با کمک روحیه بسیجی  دستگاه‌ها انجام می شود.

وی گفت: به همت بسیج، گروه‌های جهادی و کمک بعضی از دستگاه‌ها ۴۲ پروژه آب کشاورزی در این دوره یک ساله افتتاح شد و مردم به آب سالم رسیدند که بعضی از این پروژه‌ها چند روستایی هستند.

سردار نظری افزود: همچنین طی این مدت، ۵۲ باب مدرسه و ۳۴۶ مسکن احداث و تعمیر و ۳۵ باب مسجد و ۱۹ باب خانه عالم احداث شده است.

محمد مهدی فداکار استاندار کرمان در دیدار سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت هفته بسیج گفت:هفته بسیج یادآور یک اتفاق بزرگ در کشور ماست که حق است همیشه به فکر آن باشیم و دلیل ظرفیت بزرگی که در این مفهوم وجود دارد.

وی افزود:شاید اگر یک ویژگی بخواهیم از بسیج و بسیجی بگوییم خدا یاوری و خدامحوری مهم‌ترین آن باشد  اینکه تکلیف الهی را انجام می‌دهند و از جان خودشان می‌گذرند همه این‌ها برمی‌گردد به یک مفهوم خداباوری و خدامحوری یعنی اینکه در زندگی آدم چیزی جز خدا نباشد و حاکمیت نداشته باشد.

استاندار کرمان تصریح کرد :این روحیه از اول انقلاب وجود داشته است انقلاب جز با این روحیه شاید به ثمر نمی‌رسید و ادامه پیدا نمی‌کرد و در دوران دفاع مقدس با فراوانی بیشتر و در مقیاس بزرگتر خودش را نشان داد و کار سختی بود ،عده زیادی جان خودشان را بر سر این آرمان و تفکر گذاشتند این تفکر، تفکری است که در کشور ما پایان پذیر نیست و ظرفیتی در این تفکر وجود دارد که این ظرفیت تمام شدنی نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار