خبرهای داغ:
رویداد هنری رسانه ای فتح خون با حضور رئیس سازمان بسیج مستضفین برگزار شد. سردار سلیمانی اظهار داشت: بزرگ‌ترین پیروزی ملت‌های مسلمان در گام دوم انقلاب اسلامی محو رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار خواهد بود که مسیر و روند آن را کاملا نشان می‌دهد.
کد خبر: ۹۵۵۸۳۳۳
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ دقایقی پیش رویداد هنری رسانه‌ای فتح خون، پاسداشت یاد و خاطره شهدای رسانه با همراهی پویش من هم رسانه غزه هستم، عصر امروز (۴ آذر ماه) در مجموعه فرهنگی هنری ۱۳ آبان، لانه جاسوسی سابق آمریکا با مشارکت و همکاری خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ آغاز شد.

روایت داستان درگیری نیرو‌های حزب الله لبنان و رژیم صهیونیستی توسط مجری برنامه ثریا، اجرای گروه سرود همخوانی << حبیب >>، شعر خوانی فرهاد قائمیان، پخش مستند کوتاه شهید محمد علی طالبی از برنامه‌های این رویداد بود.

در گوشه‌ای از برنامه علی خلیلی خبرنگار فلسطینی زبان فلسطین شد و گفت: همه این‌ها به لطف شما رسانه ای هاست، شما صدای حقیقت و سخن راستین هستید؛ زیرا جهان نتوانست صدق شما را در آشکار کردن حقیقت و رساندن صدای حق ما در این سرزمین، که هر روز بر ما ظلم می‌شد، تحمل کند.

ریاست سازمان بسیج مستضعفین در ادامه این رویداد تشریح کرد: یکی از دستاورد‌های بزرگ مقاومت مردم غزه بیداری وجدان‌های بشری در دنیایی است که غول‌های بشری دنیا را از مسیر سلطه و غلبه مدیریت می‌کنند.

وی افزود: مراجع صهیونیستی این غول‌ها را مدیریت می‌کنند و اکثریت مردم در دنیا در کنار مردم مظلوم فلسطین ایستادند که این پیروزی و تجربه‌ای بزرگ که نصیب ما شده است؛ و نتیجه آن برگزاری بی سابقه‌ترین راهپیمایی‌ها در آمریکاست.

سردار سلیمانی گفت: این رسالتی بود که رسانه‌ها بر عهده گرفتند و شهدای عزیزی در این راه از جانشان گذشتند و ما امروز گرد هم آمدیم تا یاد آن‌ها را گرامی بداریم و بر اهمیت این رسالت تاکید کنیم.

سردار سلیمانی افزود: مراکز صهیونیستی که این غول‌های رسانه‌ای را راهبری و مدیریت می‌کنند از دست‌یابی به اهداف خود بازماندند و اکثریت مردم دنیا در کنار مردم مظلوم فلسطین ایستادند. این تحول هم یک پیروزی بزرگی است و هم یک تجربه جدید و یک دستاورد گران‌سنگ است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در پایتخت کشور‌های اروپایی و آمریکا بی‌سابقه‌ترین گردهمایی‌های مردمی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه شکل گرفت. این رسالتی بود که رسانه‌ها و خبرنگاران آنرا محقق کردند. شهدای عزیزی در این مسیر جان خود را تقدیم کردند و ما امروز اینجا گردهم آمدیم تا نام و یاد آن‌ها را گرامی بداریم و بر اهمیت رسالت آن‌ها تاکید کنیم.

وی با اشاره به پیروزی مقاومت خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در همان روزهای اول فرمودند هم یک شکست غیرقابل ترمیم بر رژیم صهیونیستی وارد شد و هم پیروزی از آن مردم فلسطین خواهد بود. اگر همین صحنه بازگشت مردم غزه به شمال غزه را ببینید که نشان‌دهنده پیروزی مقاومت است.

سردار سلیمانی اضافه کرد: در طول سده‌های اخیر کمتر شاهد چنین جنگی بودیم؛ زیرا در یک طرف مردمی بودند که هیچ‌گونه دفاعی نداشتند و با دستان خالی که سرزمین‌شان اشغال شده و در محاصره قرار دارد و آب و غذا ندارند و محاصره شدند و خانه‌ها ویران شده است و در طرف دیگر یک رژیم اشغالگر وحشی بود که نظام سلطه و آمریکا حامی این رژیم است و به میدان آمده و مدیریت میدان جنگ را بر عهده گرفته بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: این پایان ماجرا نیست و کشورهای حامی رژیم صهیونیستی برای کمک و حمایت از آن یک پل هوایی به این سرزمین برقرار کردند و انبوه سلاح و مهمات‌های فراوان و قابل توجه را به دست اشغالگران رساندند تا این مردم مظلوم غزه را مورد حملات فراوان خود قرار بدهند تا بلکه مقاومت نکنند.

سردار سلیمانی در پایان تصریح کرد: بزرگ‌ترین پیروزی ملت‌های مسلمان در گام دوم انقلاب اسلامی محو رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار خواهد بود که مسیر و روند آن را کاملا نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: در سال گذشته یک مقاله‌ای از طرف آمریکایی‌ها و یکی از موسسات مطالعات راهبردی آن‌ها در رابطه با موفقیت یک کشور و یا یک نیروی نظامی منتشر شد. در این مقاله گفته بودند که برای کسب یک موفقیت فقط داشتن قدرت نظامی کافی نیست و مؤلفه دیگری هم لازم است و آن روحیه مقاومت است. این روحیه مقاومت در هر جایی وجود ندارد ولی به بهترین شکل ممکن در بین مردم غزه و کرانه باختری متجلی شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگر سخنان خود افزود: بارها از زبان زنان و مردان و نوجوانان شنیدید که ما در این مقاومت به امام حسین (ع) تاسی کرده‌ایم. در این مقاومت عاشورایی عمل شد، عاشورایی شکل گرفت و در نهایت هم توانست پیروز شود. علت هم این است که خون بر شمشیر پیروز است. راهبرد پیروزی خون بر شمشیر هم راهبردی بود که توسط امام راحل (ره) در مقابل رژیم طاغوت مشق شد و موجب شد که ملت ایران پیروز شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: امروز فلسطین مسئله اصلی جهان شده است و امیدواریم این مسیر همچنان تداوم داشته باشد. ما هم این رسالت را داریم که در مجموعه بسیج به‌عنوان یک تشکیلات مردمی و رسانه‌ها هم تکمیل‌ کننده این نقش آفرینی‌ها تمام کننده این پیروزی‌ها هستند. البته ما هم باید مسیر را در دفاع از مظلوم و در مواجهه با ظالمان و اشغالگران ادامه بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم جهان به صلح و سعادت و آزادی دست پیدا کند باید تجاوز و اشغالگری در آن پایان پیدا کند. بر همین اساس هم باید فلسطین آزاد شود و اگر فلسطین آزاد شد جهان وارد مرحله تمدن‌سازی می‌شود و این تمدن اسلامی است که بشریت گرفتار شده در بحران‌های متعدد و گوناگون غرب را نجات خواهد داد و راه آن هم نابودی رژیم کودک‌کش و جعلی صهیونیستی است.

 

در ادامه سردار ابطحی فرمانده جبهه مقاومت بیان داشت: شما خبرنگاران و اصحاب رسانه همگام و هم پای رزمندگان در جبهه‌ها حضور داشتید؛ یکی از دستاورد‌های این عملیات پوشش رسانه‌ای موفق بود، گفتمان عدالت محوری که سال در انتظار آن بودیم، شکل گرفت و این گفتمان به عمق جوانب غربی نفوذ پیدا کرد. این اقدامات رسانه ای، نتیجه موفقی، چون راهپیمایی‌ها و تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاهی آمریکا را در بر داشت.


در این رویداد عهدنامه خبرنگاران، اصحاب رسانه و فعالین رسانه‌ای جبهه مقاومت قرائت شد و از خبرگزاری‌های فعال جبهه مقاومت، در رویداد هنری رسانه‌ای فتح خون تجلیل به عمل آمد.



انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار