مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع):

امروز بسیجی واقعی کسی است که از انقلابش دفاع کند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی گفت:امروز بسیجی واقعی کسی است که از انقلابش دفاع کند و در واقع امروز تنها با شعار و سخنرانی نمی توانیم از انقلاب دفاع کنیم.
کد خبر: ۹۵۵۸۰۸۸
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی ،حجت الاسلام مرهونی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی بمناسبت مناسبت هفته بسیج در جمع دانش آموزان دختر متوسطه روستای محمدآباد در پارک مفتون شهر خورموج  دقایقی مطالبی را به شرح ذیل اعلام نمودند.

حجت‌الاسلام مرهونی گفت: هر جا نام بسیج برده می شود ، نام ایثار و فرهنگ شهادت در آن وجود دارد و در واقع فرهنگ بسیج ریشه در فرهنگ شهادت و فرهنگ اهل بیت دارد.

وی اذعان داشتند :بسیج ریشه در غدیر ، بعثت و فرهنگ عاشورا دارد و امروز همه ما وظیفه داریم که بدانیم چه فرهنگی را نمایندگی می کنیم، در واقع ما باید بدانیم هرجا نام بسیج را می بریم  یعنی تبلور فرهنگ اهل بیت(ع) و این یعنی یک رسالت بزرگ که برعهده داریم.

وی ادامه داد: زمانی که امام خمینی (ره) فرمان شکل گیری بسیج را دادند ، نه ناامنی و جنگی بود و نه کسی فکر می کرد بسیجی قرار است اسلحه در دست بگیرد . در واقع تبلور نام بسیج آن زمان در حوزه جهاد و سازندگی بود و مردم حتی در روزهای تعطیل هم به فکر تلاش و سازندگی بودند و در این میان مهمترین رسالت بسیج را نیز ساختن شهرها و روستاها می دانستند.

حجت‌الاسلام مرهونی اظهار داشت: اما هنگامی که جنگ شروع شد ، با توجه به این که مهم ترین ویژگی بسیجیان این است که در هر لحظه باید بدانند مهم ترین کاری که باید برای مردم و کشورشان انجام دهند چه چیزی است ، همه ابزار کشاورزی و صنعت را کنار گذاشتند و به میدان جنگ رفتند.

وی خاطرنشان کرد: روزی که بسیج به جبهه رفت اغلب حتی ابتدایی ترین مسائل و آموزش های نبرد را نمی دانستند اما بسیجی ها آن روز تشخیص دادند که سنگر دفاع از دین و انقلاب حضور در جبهه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) دشتی گفت: امروز بسیجی واقعی کسی است که از انقلابش  دفاع کند و در واقع امروز تنها با شعار و سخنرانی نمی توانیم از انقلاب دفاع کنیم و باید در تمام  میدانها شرکت کنیم و باید گوش به فرمان  رهبر عزیر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای باشیم.

 

وی در پایان بیان کرد: راه  بسیج راه شهداست و  راه شهداهم  راه امام حسین (ع) بود،  شهدای ما گوش به فرمان  امام(ره) بودند ما هم همه با هم گوش به فرمان رهبر هستیم تا شاید خداوند متعال شهادت را نصیب ما بکند.

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار