فرمانده سپاه امام رضا (ع):

نظام با تشکیل بسیج،امنیت را مردمی کرد

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی بمناسبت هفته بسیج در جمع نمازگزاران و بسیجیان مسجد الحجه (عج) شهر خورموج گفت: نظام با تشکیل بسیج و نیروی مقاومت مردمی،امنیت را مردمی کرد.
کد خبر: ۹۵۵۷۹۲۶
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی  ،سرهنگ محمدرضا زارعی تبار فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی بمناسبت هفته بسیج در جمع نمازگزاران و بسیجیان حضور پیدا کردند و بیاناتی را ایراد داشتند.

 

زارعی تبار گفت :در دوران دفاع مقدس بسیج همیشه در کنار مردم بود و پا به پای آنها حرکت می کرد و در کنار همه سختی‌ها بسیج اولین نهادی بوده است که حضور خوب و موثری داشته است و این آرامش و امنیت نظام و انقلاب در کنار نیروهای مسلح مدیون بسیج و بسیجی هستیم.

زارعی تبار اظهار داشت: نظام های سیاسی کاری دارند می‌کنند که نظامشان را مردمی جلوه بدهند حتی کشورهای دیکتاتوری هم می‌خواهند چنین نظامی داشته باشند اما هیچ کدام با همه ادعایی که دارند نمی‌توانند امنیت را مردمی بکنند اما نظام جمهوری اسلامی ایران با تشکیل بسیج و نیروی مقاومت مردمی، امنیت را مردمی کرد در این جا می‌توان گفت بسیج ستون مستحکم نظام است.

در پایان به پنج توصیه از  سردار سلیمانی خطاب به بسیجیان اشاره ای داشتند وگفتند: توصیه های سردار این چنین بود.

۱- عزیزانم اولا بزرگترین امانت سپرده شده به ما جمهوری اسلامی است که امام عارفمان فرمود: حفظ آن از اوجب واجبات است در حفظ این امانت از هر کوششی دریغ نفرمائید.

۲- ثانیا؛ به حلال خداوند وحرام آن توجه خاص خاص بفرمائید.

۳- ثالثا؛ پدر و مادرتان را آنچنان بزرگ بشمارید که شایسته آن باشد که خداوند وائمه معصومین توصیه فرموده‌اند.

۴- رابعا؛ دوستی ورفاقت ارزش بزرگی است اما مهم این است که با چه کسی رفاقت و برای چه راهی می‌کنید.

۵- خامساً؛ نماز شب نماز شب نماز شب کلید تمام عزت‌هاست.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار