مراسم یادواره ۳۴شهید والامقام روستاهای عشاق و بابارود با حضور معاون استاندار و فرماندار ملایر و جمعی از مسئولان در روستای بابارود برگزار شد. در حاشیه این مراسم میز خدمت با حضور مسئولان ادارات شهرستان برگزار شد که به حرمت خون شهدا مصوبات خوبی برای مردم شهید پرور این روستاها به همراه داشت.
کد خبر: ۹۵۵۷۸۳۵
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲

سلمان اسماعیلی  معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر در جلسه میز خدمت روستاهای عشاق و بابارود که در حاشیه یادواره شهدای این دو روستا برگزار شد با اشاره به اینکه باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم تا مشکلات مردم حل شود، تاکید کرد: از همه مدیران و دستگاه های اجرایی و خدمات رسان ملایر به جد میخواهم که پیگیر مشکلات مردم در مناطق مختلف شهرستان اعم از شهر و روستا باشند و   امید و نشاط را در دل مردم ایجاد کنند.

وی افزود: میزهای خدمت بستری بسیار مبارک است تا بتوانیم بدون هیچ واسطه ای مشکلات مردم را شناسایی و برای رفع آن اقدام لازم را انجام دهیم.

مردم نجیب ما قدردان و قدرشناس هستند و اگر خدمتی صورت بگیرد حتما مورد عنایت ویژه حضرت باری تعالی قرار خواهد گرفت، فلسفه وجودی ما خدمت به مردم و شیرین نمودن کام آن هاست.

در این میز خدمت تصمیمات جدی در خصوص خدمات برق رسانی، آب و فاضلاب، مخابرات، لایروبی، جداول و قنوات و... اتخاذ شد.

در جلسه میز خدمت روستاهای بابارود و عشاق؛ مهندس اسماعیلی فرماندار شهرستان ملایر و معاونان، مسئولان ادارات شهرستان ملایر و   بخش جوکار ، حجت الاسلام والمسلمین سیفی امام جمعه شهر ازندریان، آزادیخواه مسئول دفتر نماینده  مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، دکتر فارسی بخشدار جوکار، سیده مبارکه موسوی  رییس شورای اسلامی بخش جوکار و روستای عشاق ، سرگرد زنگنه فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام هادی شهر ازندریان، خانم نصیری فرمانده حوزه حضرت زینب شهر ازندریان، فرمانده پایگاه های بسیج سمیه و شهدای عشاق، اعضای شوراهای اسلامی روستای عشاق؛ آقای شیخی دهیار بابارود، خانم تاجعلی دهیار عشاق، خانواده معظم شهدا و اهالی  روستاهای عشاق و بابارودحضور داشتند.

  مداحی پیام قیاسوند ، روایتگری  بابایی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و تقدیر از خانواده های معزز و مکرم شهدا و جانبازان و تست قند و فشارخون شرکت کنندگان در مراسم از دیگر برنامه های این مراسم بود. همچنین تعدادی نوشت افزار کامل، شامل چند جلد دفترچه، مداد، خودکار، مداد رنگی، پاک کن، جامدادی، پرگار، خط کش و... هربسته به قیمت پنج میلیون ریال از سوی خیر نیک اندیش حاج محمد خانلری به همه دانش آموزان مدرسه روستای بابارود اهدا شد. در پایان نماز جماعت به امامت حجت الاسلام والمسلمین  سیفی امام جمعه  شهر ازندریان در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) بابارود اقامه شد.

ارسال نظرات