مربی جهاد تبیین در گناوه:

تشکیل بسیج موهبتی الهی است

هادی کاظمی مربی جهاد تبیین در گناوه گفت : هفته بسیج موهبتی است که توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای دفاع از تمامیت و حیثیت انقلاب اسلامی ایجاد گردید
کد خبر: ۹۵۵۷۸۰۵
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۸

تشکیل بسیج موهبتی الهی است

به گزارش خبرنگار بسیج از گناوه؛ هادی کاظمی درجمع خواهران بسیجی پایگاه کوثر روستای چهار محال بخش ریگ گناوه با  تبریک هفته بسیج گفت: هفته بسیج موهبتی است که توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای دفاع از تمامیت و حیثیت انقلاب اسلامی ایجاد گردید تا به پشتوانه ولایت فقیه تمامی فتنه‌های دشمنان با همراهی و مشارکت مردم، خنثی و نقش بر آب گردد.


وی ضمن اشاره به آسیب‌های جدی فضای مجازی افزود: در صورت عدم رعایت اصول تعریف شده و حاکم بر  این فضا تاثیرات منفی در پی دارد.


کاظمی اضافه نمود: استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و فضای اینترنت نیاز بشر امروزی است و بخصوص در مسائل علمی می‌تواند به دانش بشر کمک کند، اما روی دیگر سکه فضای مجازی در صورتی که برای نسل جوان مدیریت نشود می‌تواند آثار تخریبی و زیانباری به همره داشته باشد.

تشکیل بسیج موهبتی الهی است


وی ادامه داد: در معادلات نظامی دشمن توان رویارویی با ایران قدرتمند را ندارد و به همین جهت در فضای مجازی درصدد فریب جوانان و نوجوانان و به خیابان کشاندن آن‌ها است از همین رو نیاز است که همه بسیجیان در اینگونه نشست‌های بصیرتی و معرفتی حضور پیدا کنند.

 

پایان خبر/

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار