جشنواره بسیج مدرسه عشق:

برگزاری مسابقات کاراته بین پایگاه های مقاومت بسیج

مسابقات کاراته بین پایگاه های مقاومت بسیج در سالن شهدای مقاومت اداره ورزش شهرستان عسلویه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۵۷۷۷۷
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، مسابقات کاراته بسیج شهرستان عسلویه با همکاری اداره ورزش و جوانان تربیت بدنی سپاه خاتم الانبیا(ص)و کانون بسیج ورزشکاران شهرستان عسلویه برگزار گردید.

عباس دهقان مسئول کانون بسیج ورزشکاران شهرستان عسلویه گفت:در این دور از مسابقات که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار گردید بیش از ۲۵۰نفر کاراته کار در بخش بانوان و آقایان به رقابت پرداختند.

وی افزود:مسابقات کاراته بسیج در دور رشته کاتا وکومیته دربخش آقایان وبانوان در سه رده نونهالان، نوجوانان وجوانان برگزار گردید و در هر رده سه هنرجو به عنوان بازیکن برتر انتخاب شدند که در برنامه تجلیل از قهرمانان کانون بسیج ورزشکاران  شهرستان از آنها تجلیل و جوایزی به آنان اهدا خواهد شد.

در این برنامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاتم الانیا(ص) و مسئول تربیت بدنی سپاه خاتم الانبیا (ص) حضور داشتند که هفته بسیج را به همه هنرجویان وخانواده ها ومسئولین حاضردر این اجتماع بزرگ تبریک گفتند ودرمورد تاثیرات ورزش در جامعه وهمچنین جایگاه ورزش بسیج در سطح ملی وبین المللی سخنرانی کردند و به هنرجویان بسیجی قهرمانی آنان را در این دور از مسابقات تبریک گفتند.

پایان خبر/

ارسال نظرات