خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین:

هر فردی که برای سربلندی ایران اسلامی تلاش کند، بسیجی محسوب می‌شود

سردار معروفی گفت: هر کسی برای سربلندی ایران اسلامی تلاش کند، بسیجی محسوب می‌شود و بسیج خانه امن نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۵۷۷۰۵
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴

هر فردی که برای سربلندی ایران اسلامی تلاش کند، بسیجی محسوب می‌شود

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حسین معروفی ظهر امروز در اجتماع بسیجیان در مصلی الغدیر خرم‌آباد با اشاره به اینکه تفکر بسیجی عاشورایی است، اظهار کرد: بسیجی بن‌بست‌شکن است، زیرا بسیجی در عمل اخلاص و صداقت دارد.

 

وی، اصالت محور بودن را یکی از شاخص‌های مهم و بارز بسیجیان عنوان کرد و گفت: بسیجی سیاسی نیست اما سیاست را خوب می‌فهمد، ویژگی مهم بسیجی این است که خود را برای مردم و نظام هزینه‌ می‌کند.

 

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، تاکید کرد: بسیجی ناموس دوست و ناموس پرست است و دشمن اگر به خاک و ناموس کشور نظری داشته باشد، در مقابل او ایستادگی می‌کند و از جان خود می‌گذرد.

 

سردار معروفی، با بیان اینکه هر کسی برای سربلندی ایران اسلامی تلاش کند، بسیجی محسوب و بسیج خانه امن نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تاکید کرد: کشاورزی که اقتصاد کشور را تقویت کنید، بسیجی است، یعنی هر کسی که برای سربلندی کشور تلاش می‌کند، بسیجی است.

 

وی با اشاره به اینکه هشت سال در یک جنگ نابرابر دفاع کردیم، گفت: تقدیم ۹۳ هزار شهید بسیجی و گذشتن بسیجیان از زندگی برای بقا جمهوری اسلامی موجب شد تا دشمن فکر دست درازی به ناموس و خاک کشور را از سر خود بیرون کند.

 

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین، خاطر نشان کرد: بسیجیان با نگاه عاشورایی ایستادند و اجازه ندادند پای نحس بیگانه به کشور برسد، امروز نیز در جنگ ترکیبی بسیج پیشتاز است و جانفشانی می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار