خبرهای داغ:
سردار دقیقی:

بسیج اقتدار ایران اسلامی را تضمین کرده است

همدان-مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: بسیج اقتدار ایران اسلامی را تضمین کرده است و ثمرات این شجره طیبه با گذر زمان هر روز بیشتر نمایان می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۷۶۴۷
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار حسین دقیقی در همایش اقتدار بسیجیان شهرستان تویسرکان با بیان اینکه بسیج اقتدار ایران اسلامی را تضمین کرده است، اظهار کرد: بسیج با درایت و دوراندیشی امام راحل تاسیس شد و ثمرات این شجره طیبه با گذر زمان هر روز بیشتر نمایان می‌شود تا جائی که امروز دشمنان نظام اسلامی به بسیج به عنوان یک نیروی غیر قابل پیش‌بینی در عرصه‌های مختلف نگاه می‌کنند که تمام معادلات اعم از نظامی، علمی، سازندگی و دانش بنیان را برهم زده و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی افزود: این امر باعث شده تا دشمنان از بسیج الگوبرداری کنند اما چون صداقت و دلدادگی بسیجیان به اسلام را ندارند موفق نخواهند بود.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه بیان کرد: بسیج به عنوان پیشتاز نظام در تمام عرصه‌ها امروز در پیشرفت کشور اثربخش است و دوست و دشمن به این موضوع اذعان دارند، اگر کسی بخواهد منکر تاثیرگذاری بسیج شود منفور جامعه خواهد شد چراکه بسیج در قلب ملت ایران جای دارد.

وی با اشاره به نقش بسیج در عرصه‌های مختلف کشور گفت: بسیج امروز به امید ملت در تمام عرصه‌ها تبدیل شده و اگر هر مشکلی در کشور رخ می‌دهد اولین نگاه‌ها به بسیج معطوف می‌شود چراکه بسیج در میدان عمل اثبات کرده که مرد عمل است و همین مرد میدان بودن به بسیج جایگاه داده است .

سردار دقیقی با بیان اینکه شهدای بسیج ماندگاری نظام را تضمین کرده‌اند، اضافه کرد: امروز بیش از ۴۴ سال از عمر پربرکت انقلاب می‌گذرد و بسیج در طول این سال‌ها برای ملت ایران تکیه گاه بوده تا جائی که امامین انقلاب بسیج را الگوی خود معرفی کرده‌اند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار