تفکر بسیجی جهان را احاطه کرده است

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه السلام شهرستان دیّر گفت: قدرت و تفکر بسیجی جهان را احاطه کرده است.
کد خبر: ۹۵۵۷۶۴۴
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸

تفکر بسیجی جهان را احاطه کرده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیّر، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه السلام شهرستان دیّر در همایش اجتماع بسیجیان شهرستان دیّر گفت: امروز بهترین زمان و بهترین فرصت برای تجلیل از شما بسیجیان پرتلاش و همیشه در صحنه است.

 

وی با بیان اینکه امروز جای جای این جهان هستی حرف از قدرت ایثار، وحدت، خودگذشتگی بسیجیان است ادامه داد: امروز سرتاسر جهان حرف از مقاومت و ایستادگی بسیجیان در مقابل زورگویان عالم است و ما قدردان زحمات و تلاش های بیشائبه شما بسیجیان عزیز هستیم.

 

سرهنگ حسینی نیا افزود: از اهداف دیگر این اجتماع باشکوه و این حماسه اقتدار بسیجیان شهرستان دیّر این است که امروز این پیام را جهان مخابره کنیم که کار دشمن دیگر تمام است.

 

وی اذعان کرد: امروز آمده‌ایم تا بگوییم طلایه داران شعائر دین خدا هستیم و متعلق به کسانی هستیم که فریاد آزادخواهی را در مقابل دشمن سر داده‌اند و ما این طریقه آزادگی را از سالار شهیدان امام حسین(ع) به یادگار داریم و عاشق شعار «احلی من العسل» هستیم.

 

فرمانده سپاه شهرستان دیّر اظهار کرد: قدرت و تفکر بسیجی جهان را احاطه کرده است و در غزه طوفان به پا کرده است و دشمن را خار و ذلیل کرده است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز آمده‌ایم تا بگوییم ما بسیجیان شهرستان دیّر علاوه بر آمادگی مقابله با هرگونه فتنه‌انگیزی دشمنان در داخل و خارج، میدان داری در جهاد اکبر که مبارزه با نفس است را اعلام میداریم.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات