برگزاری دوره آموزشی اقتصاد مقاومتی در چابهار

به مناسبت هفته بسیج و به همت پایگاه شهیده نسترن خسروی و حوزه شهید باقری خواهران، دوره آموزشی با موضوع اقتصاد مقاومتی ویژه زنان بدسرپرست برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۷۵۹۷
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از چابهار، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید باقری گفت: باتوجه‌به لزوم اهمیت مبحث آموزش در رشد و توسعه همه‌جانبه جوامع و سهم بسزای آن و باتوجه‌به اینکه اخیراً رویکرد اقتصاد مقاومتی به‌عنوان یک الگوی اقتصادی در جمهوری اسلامی ایران از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مطرح شده و مورد تأیید عالمان اقتصادی قرار گرفته است، ضرورت دارد به این مقوله و فرهنگ‌سازی آن که از طریق آموزش امکان‌پذیر است؛ توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

خواهر سیده مهرانگیز سجادی ادامه داد: در همین راستا پایگاه شهیده نسترن خسروی اقدام به برگزاری دوره اقتصاد مقاومتی نموده است که افراد شرکت‌کننده در این دوره می‌توانند به‌عنوان مربی آموزش اقتصاد مقاومتی، فعالیت نمایند.

وی افزود: در این دوره آموزشی، خواهر اسما سازدار کارآفرین نمونه و مدرس این دوره، به بیان توضیحاتی در خصوص راهکارها و بومی‌سازی اقتصاد مقاومتی متناسب با کارکرد آموزش‌های میراث‌فرهنگی در بخش‌های مختلف پرداخت و ضمن تأکید بر این موضوع، اقتصاد مقاومتی را یگانه راه عزت و سربلندی ایران اسلامی در تمامی زمینه‌ها دانست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار