معاونت سیاسی سپاه قدس گیلان

بسیج یکی از مهمترین ساختار‌های همراه و هم فکر با ساختار انقلاب و نظام

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان در جمع مردم و بسیجیان تولم شهر، بسیج را یکی از مهمترین ساختار‌های همراه و هم فکر با ساختار انقلاب و نظام به ابتکار امام خمینی (ره) بیان کرد
کد خبر: ۹۵۵۷۴۳۶
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱

 

بسیج یکی از مهمترین ساختار‌های همراه و هم فکر با ساختار انقلاب و نظام

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ،سرهنگ پاسدار مهدی عزیزی در جمع مردم و بسیجیان تولم شهر با بیان اینکه قیام امام خمینی(ره) قیام علیه ساختار طاغوتی بود اظهار کرد:گفتمان جدید و رویکرد نوین نیازمند تغییر ساختارهای موجود در عصر طاغوت و تشکیل ساختارهای همراه و هم فکر با نهضت امام راحل بود .

 

وی ادامه داد: بسیج یکی از مهمترین ساختارهای همراه و هم فکر با ساختار انقلاب و نظام به ابتکار امام خمینی( ره ) می باشد .

 

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه نگاه امام به مستضعفین جهان و فراملی بود گفت : نگاه امام خمینی (ره )در شکل دهی به نهضت اسلامی و انقلابی محصور در جغرافیای ایران نبود . 

 

وی اقدام ضد انسانی و ضد بشری علیه مردم مظلوم غزه و حمله به بیمارستانها و کودکان را نتیجه مقاومت مردم و شکست صهونیستها در تهاجم هوایی،دریایی و زمینی به غزه بیان کرد.

 

سرهنگ عزیزی در در ادامه انتخابات حماسه سیاسی را به واسطه دارا بودن کارکردهای سیاسی،امنیتی،اجتماعی و حتی اقتصادی دارای اهمیت اساسی بیان کردو گفت : خلق این حماسه سیاسی با مشارکت، امنیت و رقابت سالم دراین حماسه ضروری می باشد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار