خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام افتخاری:

بسیج با عظمت و پیشرفت‌های مختلف در زمینه‌های متعدد همراه است

همدان-امام جمعه صالح‌آباد گفت: بسیج با عظمت و پیشرفت‌های مختلف در زمینه‌های متعدد همراه است که این نیز از تفکر بسیجی نشأت می‌گیرد.
کد خبر: ۹۵۵۷۳۱۶
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵
بسیج با عظمت و پیشرفت‌های مختلف در زمینه‌های متعدد همراه است

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، حجت‌الاسلام حمید افتخاری در جمع بسيجيان حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) صالح‌آباد ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج هم اکنون شجره طیبه است، و در این راستا بسیار نقش مهمی ایفا می‌کند و دستاوردهای بسیاری را به همراه داشته است.

وی با اشاره با فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که می‌فرمایند «ما باید شریان‌های حیاتی اسرائیل را قطع کنیم»، افزود: بسیجیان نمونه، کشتی اسرائیلی را توقیف کردند که مصداق شجره طیبه و اطاعت از ولی زمان است و این جزو برکات بسیج و کارآمدی آن است.

امام جمعه صالح‌آباد با بیان اینکه مردم باید با اطلاع رسانی از پیشرفت‌های بسیج مطلع باشند، اظهار کرد: بسیج با عظمت و پیشرفت‌های مختلف در زمینه‌های متعدد همراه است که این نیز از تفکر بسیجی نشأت می‌گیرد.

وی به روایتی از امام حسین(ع) و یارانش پرداخت و بر ثبات و پای‌بندی بر ولایتمداری و دینداری تاکید کرد .

* امروز پشتیبان قطعی همه عالم بسیج است

بخشدار صالح آباد نیز در ادامه با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج یک شجره طیبه‌ای است که شکوفه‌های آن عشق و ولایت است که اگر این اصل ولایت‌پذیری در بدنه بسیج نبود هرگز این اقتدار و رشد و شکوفایی نبود، امروز تمام مستضعفان و مظلومان عالم اگر قوت قلبی دارند به دلیل نهاد ارزشمند بسیج با تفکر و درایت امام خمینی (ره) است.

عادل عبدالملکی ادامه داد: امروز پشتیبان قطعی همه عالم بسیج است؛ که فقط صرفا مربوط به این زمان نیست بلکه در زمان رسول اکرم (ص) و پیامبران نیز بسیج عمومی برای دفاع از دین خدا از ابتدای دین الهی توسط جوانان مومن شکل گرفته بنابراین معتقدیم راه انبیاء الهی را باید ادامه داد.

وی با بیان اینکه در هر جایی از کشور اگر موفقیتی بوده بر اساس تفکر بسیجی صورت گرفته است، عنوان کرد: از عرصه‌های نظامی اگر نگاه سردار حاجی‌زاده‌ها و سردار سلامی‌های بسیجی‌باور نبود این موفقیت‌ها به دست نمی‌آمد؛ امروز که حزب الله لبنان در جنگ با استکبار جهانی در رأس آن اسرائیل موفق است انتقال و صدور فرهنگ بسیجی همراه داشته است .

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار