حجت الاسلام جامعی:

بسیج در راستای توسعه و آبادانی کشور گام های محکمی برمی دارد

امام جمعه موقت شهرستان زهک گفت: امروز سپاه و بسیج در راستای توسعه و آبادانی کشور قدم های محکم‌تری برداشته و در عرصه های مختلف خدمات رسانی می کند.
کد خبر: ۹۵۵۷۲۷۵
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج تز شهرستان زهک به مناسبت هفته بسیج مسئولین شهرستان زهک با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زهک دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام حمیدرضا جامعی، امام جمعه موقت شهرستان زهک ضمن تقدیر از زحمات سپاه و بسیج در عرصه های مختلف به ویژه خدمات رسانی به مردم بیان کرد: امروز بحمدالله شاهد هستیم که سپاه و بسیج در راستای توسعه و آبادانی کشور قدم های محکم‌تری برداشته و در عرصه های مختلف خدمات رسانی به مردم اقدامات مطلوبی انجام داده است.

حجت الاسلام و المسلمین جامعی تصریح کرد: ما بسیج و مفهوم بسیجی بودن را با کلماتی از قبیل صبر، ‌حوصله، خودسازی، ایستادگی، بصیرت و آگاهی می شناسیم.

سرهنگ پاسدار علی محبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زهک در این دیدار ضمن اشاره به فعالیت های سپاه و بسیج افزود: امروز ما شاهدیم بسیج در عرصه های مختلف با قدرت و صلابت عمل کرده و خدمات مطلوب و گسترده ای را عرضه الخصوص در منطقه سیستان داشته است و بدون چشمداشت در تمامی عرصه‌ها حضور پیداکرده و خدمات زیادی به مردم ارائه می‌دهند.

سرهنگ محبی در پایان خاطر‌نشان کرد: تفکر بسیجی یعنی این‌که کار برای رضای خدا، دارای روحیه جهادی و ازخودگذشتگی باشیم و این نشان از همان اخلاص بسیج است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار