خبرهای داغ:

دیدار جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه خنج و بسیجیان این شهرستان با امام جمعه اهل سنت شهر خنج

به مناسبت هفته مبارک بسیج، فرماندهی و کارکنان سپاه ناحیه خنج با تعدادی از بسیجیان شهرستان به دیدار امام جمعه اهل تسنن شهر خنج رفتند.
کد خبر: ۹۵۵۷۲۷۰
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت هفته مبارک بسیج فرماندهی و کارکنان سپاه ناحیه خنج با تعدادی از بسیجیان شهرستان به دیدار امام جمعه اهل تسنن شهر خنج رفتند.

در این دیدار، شیخ عبدالصمد ابونجمی امام جمعه اهل تسنن شهر خنج ضمن تبریک هفته بسیج در جمع پاسداران و بسیجیان بیان کرد: امروز عده‌ای تظاهر به اهل کتاب بودن می‌کنند ولی ایده آنها با افراد اهل کتاب بسیار متفاوت می‌باشد.

ابو نجمی در ادامه گفت: اگر نماز و روزه و تقوا ما را واداشت که انسان‌ها از ما دلگیر نباشند این‌ها برای ما ثواب دارد ولی اگر بر خلاف آن باشد هیچ ارزشی ندارد. وی در پایان گفت: خدا کند عبادت ما وسیله‌ای برای هدایت ما باشد.

در ادامه سرهنگ پاسدار غلامرضا بلاغی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خنج گفت: امروز مردم در سرتاسر جهان بیدار شده‌اند و این الگویی که امام راحل در ایران پیاده کردند در تمامی جهان در حال انجام می‌باشد. بلاغی گفت: امسال شعار هفته بسیج، بسیج امید ملت ایران است.

او در ادامه گفت: ما چه در دفاع مقدس و چه بعد از آن هر جایی که دیدیم اتفاقی افتاده بسیج جانانه پای کار بوده است.فرمانده سپاه خنج گفت: اگر آن جوان بسیجی می‌رود و جان خود را می‌دهد برای این است که با خدای خود معامله می‌کند.

بلاغی ادامه گفت: بسیج از بدنه مردم است و از تمام اقشار در بسیج هستند.وی اظهار نظر کرد: امروز می‌بینیم که بعد از گذشت چندین سال از انقلاب دارند این تفکر را که تفکر بسیجی می‌باشند به تمام جهان صادر می کنند. او در ادامه بیان کرد: بسیج در یک دستش قرآن می‌باشد برای عبادت و در دست دیگرش سلاح می‌باشد برای دفاع از این نظام و انقلاب.

بلاغی در پایان گفت: ما امسال برنامه‌های متنوعی در هفته بسیج از قبیل برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، بصیرتی، محرومیت زدایی، تربیتی و ... نیز داریم که همه ی اینها در راستای رضای خداوند انشاالله انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار