فرمانده ناحیه بسیج بستک :

برگزاری نشست بصیرتی فرهنگیان آموزش و پرورش بستک

نشست بصیرتی فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان با حضور کارشناس ارشد سیاسی در شهرستان بستک برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۵۷۱۳۷
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳

 

برگزاری نشست بصیرتی فرهنگیان آموزش و پرورش بستک

نشست بصیرتی فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان با حضور کارشناس ارشد سیاسی در شهرستان بستک برگزار گردید.

 

سرهنگ‌ حسن اکبری فر با اشاره به نقش مهم و كليدي معلمان در پرورش افکار دانش‌آموزان از کارکنان آموزش و پرورش و معلمان دلسوز خواستار همكاري مضاعف در بحث آشکار سازی نفوذ دشمن در عرصه های مختلف شد.

 

اکبری فر تصریح کرد: فرهنگ ناب بسیج در ایران اسلامی نقش مهمی در شکل‌گیری جبهه مقاومت در عرصه جهانی داشته است و امروز شاهدیم مقاومت فلسطینی‌ها و اهالی مظلوم غزه برگرفته از همین مقاومت جبهه بسیجی در داخل کشور ماست.

 

سرهنگ اکبری فر با بیان اینکه آمریکا و کشورهای غربی برای بقای اسرائیل احساس خطر می‌کنند، با استناد به سخنی از مقام معظم رهبری، افزود: پیروزی قطعی در انتظار مردم فلسطین و غزه است و فرهنگ جهاد و شهادت باعث پیروزی مظلوم بر ظالم می‌شود.

 

ایشان در پایان گفت: امروز حیثیت آمریکا و غربی ها در ظلم آشکار و نقض قوانین و حقوق بین الملل از بین رفته و برای همه جهانیان نمایان شده است و بسیاری از حقوق دانان و متخصصان جهانی اذعان دارند که حقوق بین الملل به فحشا رفته و اعتبار خود را در افکار عمومی از دست داده است و آنچه که مقام معظم رهبری با سر انگشتان حکمت خود رقم می زنند تمام دنیا را به حقوق اسلامی – انسانی و اخلاقی متوجه کرده است و قطعا اگر دشمنان در هر سطحی ایران و اسلام را تهدید کنند، طبق موازین شرعی و حقوقی پاسخ قاطعی بر مبنای دکترین دفاعی دریافت خواهند کرد

ارسال نظرات
آخرین اخبار