زنجان-آیین تجلیل از رانندگان اربعین حسینی به همت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان و ستاد بازسازی عتبات عالیات صبح امروز (۲آذر ماه) با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۷۰۶۲
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷

تقدیر از رانندگان برگزیده اربعین حسینی در زنجان

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ در مراسمی که رؤسای انجمن‌های صنفی حوزه حمل و نقل جاده‌ای، رانندگان، شرکت‌های حمل و نقل استان زنجان و مسئولین استانی نیز حضور داشتند، از خدمات رانندگان اربعین حسینی تجلیل شد.

جعفر قزوینیان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های همکاران این مجموعه، موسسات و شرکت‌های حمل و نقل استان و رانندگانی که در جابه جایی تجهیزات موکب‌های اربعین حسینی همکاری داشتند، اظهار کرد: با لطف الهی و همکاری و همراهی شرکت‌های حمل و نقل و اهتمام رانندگان تلاشگر، روند اعزام زائران اربعین حسینی به مرز‌های عراق به صورت مطلوب انجام شد.

وی در ادامه به اعزام ۲۲ میلیون زائر در کشور طی ۲۰ روز اشاره کرد و گفت: چنین حرکت عظیمی ممکن نبود مگر به پشتوانه انگیزه الهی که در شما رانندگان عزیز وجود داشت.

قزوینیان افزود: اعزام ۲۵ هزار زائر با ۵۳۱ دستگاه ناوگان عمومی به مهران و همچنین اعزام ۳۷ نفر از همکاران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به مرز مهران از اقدامات این اداره کل در ایام اربعین بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان این که طی جابجایی‌های صورت گرفته توسط ناوگان حمل و نقل عمومی، زائران با ایمنی و سلامت و با کمترین مشکل و تلفات احتمالی جابجا شدند، اظهار داشت: امیدواریم با شناسایی نقاط ضعف و قوت در اربعین سال آینده، خدمات مطلوب‌تری به زوار حسینی ارائه شود.


لازم به ذکراست در این آیین، از ۱۱۰ راننده خیر در ستاد اربعین حسینی که اقدام به جابجایی تجهیزات موکب‌ها کردند، تقدیر شد.

ارسال نظرات