ملت ما الهام گرفته از شهدا هستند

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر گفت: خانواده شهدا چشم و چراغ ما هستند و ملت ما از شهدا و خانواده شهدا الهام گرفته‌اند.
کد خبر: ۹۵۵۶۹۸۷
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

ملت ما الهام گرفته از شهدا هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیّر، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر در یادواره آبروی محله شهیدان حسین دوراهکی و علی بردستانی با گرامیداشت هفته بسیج گفت: امروز نیازمندیم که فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه پررنگ تر از همیشه باشد.

 

وی با بیان اینکه اگر تفکر بسیجی در جامعه‌ای طنین انداز شود دشمنان دیگر چشم طمع نخواهند داشت ادامه داد: بسیجیان در هر زمان و در تمام عرصه‌ها که نیاز بوده است درکنار مردم بوده‌اند و خالصانه به مردم خدمت کرده اند.

 

حسینی عزت و افتخار کشور ما را از برکت شهدا دانست و اظهار کرد: خانواده شهدا چشم و چراغ ما هستند و ملت ما از شهدا و خانواده شهدا الهام گرفته‌اند.

 

اما جمعه دیّر گفت: خون شهیدان ما به جهانیان درس مقاومت داده است و این مقاومت مردم غزه، جهانیان را مات و مبهوت کرده است.

 

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو اسفند ماه تأکید کرد: دشمن به دنبال بازداشتن مردم به حضور در انتخابات است و حضور شما در پای صندوق ها کمتر از ایثارگری نیست.

 

حسینی ادامه داد: شرکت مردم در انتخابات پاسداری از خون شهدا و دفاع از آرمان‌های شهدا است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور ما در یادواره شهدا و آبروی محله فرصتی برای تجلیل از خانواده شهدا و هم فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان و نوجوان است و تا زمانی که این فرهنگ در جامعه پررنگ باشد هیچ خطری ما را تهدید نخواهد کرد.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار