کتابی اصل در گفتگو با بسیج خبر داد

اجرای ۲۰۰عنوان برنامه با شعار «بسیج؛ امید ملت ایران» در بسیج جامعه زنان همدان

همدان- مسئول جامعه زنان سپاه ناحیه همدان از اجرای ۲۰۰عنوان برنامه با شعارمحوری «بسیج؛ امید ملت ایران» به همت بسیج جامعه زنان ناحیه همدان در هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۶۸۷۷
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰

فاطمه کتابی اصل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج و سپاه یکی از مهم‌ترین بازوهای قدرت جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه وظیفه مهم بسیج دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن است، افزود: اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شد چشم طمع دشمنان و جهانخوران از آن دور خواهد شد.

مسئول جامعه زنان سپاه ناحیه همدان گفت: ۲۰۰ عنوان برنامه با شعار محوری «بسیج؛ امید ملت مردم ایران» برنامه‌ریزی شده است که این برنامه با همت بلند بسیجیان در پایگاه‌ها و مساجد قابل اجرا است.

وی ابراز کرد: این برنامه‌ها شامل یادواره شهدا، جشنواره غذا و پخت کیک و توزیع آن بین نیازمندان و پخت غذای مقلوبه که یکی از سیاسی‌ترین غذاهای جهان شناخته شده است و به نیت سرنگونی رژیم صیهونیستی برگزار می‌شود که از برنامه‌های اجرایی در هفته بسیج است.

کتابی اصل ادامه داد: مسابقه کتابخوانی، تجلیل از کارآفرینان برتر و بسیجیان نمونه، همایش دختران حاج قاسم از جمله برنامه‌هایی که در هفته بسیج پیش‌بینی شده است.

وی عنوان کرد: از دیگر اهداف بسیج خدمات رسانی است، این خدمات شامل تهیه جهیزیه، سیمونی، گلریزان برای آزادسازی زندانیان غیرعمد و کمک به مردم مظلوم غزه از دیگر برناهای هفته بسیج است و امیدواریم با کمک‌های خیرین هیچی نیازمندی در جامعه نباشد.

مسئول جامعه زنان سپاه ناحیه همدان ابراز کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج، پخش سخنرانی مقام معظم رهبری در مساجد و حسینیه‌ها است که با حضور اقشار مردم برگزار می‌شود.

وی گفت: امیدوارم بتوانیم فرامین حضرت امام خامنه ایی (مدظله العالی) را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم و با کمک به یکدیگر و با استعانت الهی پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار