یکی از دختران "گروه دختران حاج قاسم "عزیزمون موشکی کاملا متفاوت و بر اساس موشک ساخته شده توسط شهید طهرانی مقدم درست کرده بود.
کد خبر: ۹۵۵۶۶۷۳
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: طاهره حاجی عباسی یکی از بسیجیان فعال پایگاه حضرت خدیجه س حوزه زینبیه ناحیه شهید منتظر قائم درباره پویش کودکانِ موشک بساز چنین توضیح داد.
پویش "کودکانِ موشک بساز" اول آبان ماه به ذهنم رسید در نخستین روز‌های جنگ غزه و تصمیم گرفتم از ۶ آبان ماه که روز شهادت پدر موشکی ایران شهید طهرانی مقدم بود اجرا بشه و تا ۱۳ آبان ماه هم که روز دانش آموز بود مهلت ارسال آثار که کودکان باید با موشک‌های خود عکس می گرفتند و ارسال می‌کردند.
ایده رو با خانم سلطانی فرمانده پایگاه حضرت خدیجه س در میان گذاشتم ایشونم استقبال کردن و از نظرات  دهقان بانی مسجد امیرالمومنین هم استفاده کردیم و الحمدلله خانواده‌های دختران حاج قاسم هم با بچه‌ها همکاری کردند و با استقبال خوبی روبرو شد.
"حاجی عباسی" افزود: خانم مربی پیش دبستانی غنچه‌های مهر محله احسان شهدای هادی آباد هرات هم در این پویش شرکت کردند البته این ایده در شهرستان بافق نیز اجرا شده.
وی ادامه داد: "کودکانِ موشک بساز" یه کار تیمی بود که در راس آن عنایت ویژه حاج قاسم به دختران گلشون و دل‌های پاک بچه‌ها قرار داشت. تنوع طرح‌ها زیاد بود. یکی از بچه‌ها روی موشک به سه زبان متن نوشته بود، روی موشک دختر عزیزمون چهره حاج قاسم طراحی شده بود، فاطمه خانم نصار یکی از دختران گروه حاج قاسم هم موشکی کاملا متفاوت و بر اساس موشک ساخته شده توسط شهید طهرانی مقدم را درست کرده بود.
و در آخرموشک‌های ساخته شده توسط بچه‌ها بسوی پرچم اسرائیل پرتاب شدند همراه با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل.
گفتنی است جوایزی به برترین آثار "پویش کودکانِ موشک بساز" اهدا شد.

ارسال نظرات