فرمانده سپاه ناحیه چرداول گفت: بسیجیان در عرصه‌های موردنیاز مملکت خادم، بی‌منت و با افتخار، همیشه باعث استمرار امید در جامعه بوده‌اند.
کد خبر: ۹۵۵۶۵۰۷
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرهاد امینی  ضمن تبریک هفته مبارک بسیج به مردم ولایت‌مدار شهرستان چرداول و بسیجیان سلحشور آن، گفت: به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج، حوزه‌های محلات و کانون‌های اقشاری و متخصصین بسیج، ۳۰۰ برنامه در قالب بیش از ۸۰ عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی، سازندگی، بصیرتی، خدماتی، ورزشی و... در طول هفته بسیج از ۲۹ آبان تا ۵ آذرماه اجرا می‌شود.

 

 فرمانده سپاه ناحیه چرداول با بیان اینکه شعار هفته بسیج امسال «بسیج، امید ملت ایران» است، اظهار کرد: عملکرد گذشته و شناسنامه خدمت بسیج به‌عنوان پاره تن مردم نشان می‌دهد که بسیجیان در عرصه‌های موردنیاز مملکت خادم، بی‌منت و با افتخار، همیشه باعث استمرار امید در جامعه بوده‌اند.

 

 فرمانده سپاه ناحیه چرداول ادامه داد: جان‌فشانی بسیج در دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی، ایام مبارزه با کرونا و همچنین فعالیت‌های فرهنگی، بصیرتی، مذهبی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دیگر نقش‌آفرینی‌های آن تأییدکننده امید آفرینی این لشکر مخلص خداست .

 

 امینی سپس از آحاد بسیجیان برای حضور باشکوه در برنامه «اقتدار بسیج» که در روز جمعه سوم آذرماه در شهر سرابله برگزار می‌گردد دعوت به عمل آورد.

 

 فرمانده سپاه ناحیه چرداول خواستار استمرار حضور و میدان‌داری بسیجیان پایگاه‌ها در عرصه‌های جامعه شد چرا که اگر بسیج در میدان باشد به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) ارزش‌های اسلامی و انقلابی حفظ می‌شود.

 

 وی ضمن قدردانی از تلاش بسیجیان شهرستان برای کمک به تعمیق ارزش‌های اسلامی و انقلابی در جامعه، از حمایت‌های امام‌جمعه محترم شهرستان و فرماندار بسیجی چرداول، اعضای شورای تأمین و مدیران ادارات و نهادهای دولتی بابت حمایت، تعامل و هم‌افزایی با بسیج تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار