خبرهای داغ:
سردار ملک شاهکوهی:

دشمن با هدف قرار دادن معیشت مردم به دنبال فراموشی موضوع غزه و کم رنگ کردن حضور در انتخابات است

فرمانده سپاه نینوا گفت: هر روز دشمنان این انقلاب تهدید جدیدی را ایجاد می کنند و امروزه تمام همت دشمنان این است که در حوزه معیشت، زندگی مردم را دچار مشکل کنند.
کد خبر: ۹۵۵۶۳۰۶
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱

دشمن با هدف قرار دادن معیشت مردم به دنبال فراموشی موضوع غزه و کم رنگ کردن حضور در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در همایش «کمی عقب تر از جنگ» که با حضور اعضای ستاد جذب و هدایت کمک های مردمی به جبهه های شهرستان گرگان برگزار شد عنوان کرد: با انسجام و وحدت، انقلاب اسلامی از دوران سخت هشت سال دفاع مقدس گذشت.
وی افزود: کار پیشکسوتان بعد از جنگ به اتمام نرسیده است؛ وظیفه همه ما این است که تجربیات دوران جنگ را به نسل جوان انتقال دهیم و جوانان و نوجوانان نیز از این سفره الهی بهره مند شوند.

ملک شاهکوهی اذعان کرد: هر روز دشمنان این انقلاب تهدید جدیدی را ایجاد می کنند و امروزه تمام همت دشمنان این است که در حوزه معیشت، زندگی مردم را دچار مشکل کنند.

فرمانده سپاه نینوا در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی امروزه با تاکتیک های جدید درصدد هستند با هدف قرار دادن معیشت مردم، موضوع غزه در کشور به فراموش سپرده شود و در پایان این موضوعات را به انتخابات پایان سال گره بزنند و وظیفه اصلی همه پیشکسوتان، ارتباط چهره به چهره با جوانان و بصیرت افزایی نسل جوان برای مقابله با تهدیدها می باشد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار