مدیر طرح سراسری تبیین منظومه فکری مقام معظم رهبری:

لزوم حضور مسئولین در کنار مردم

حجت‌الاسلام اسماعیل فخریان گفت: ما مسئول شده‌ایم که در بین مردم باشیم و نسل جوان امروز نیازمند این است که مسئول را در کنار خودش به عنوان خدمتگزار ببیند.
کد خبر: ۹۵۵۶۲۰۷
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۲

لزوم حضور مسئولین در کنار مردم

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیّر، حجت الاسلام اسماعیل فخریان مدیر طرح سراسری تبیین منظومه فکری مقام معظم رهبری در جلسه شورای اداری شهرستان دیّر ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: انقلاب اسلامی با شعار عدالت، مردم سالاری، خدمت و پیشرفت شکل گرفت.

 

فخریان ادامه داد: ما برای هر صندلی مسئولی، ۲۷۰ شهید فدا کرده‌ایم و مسئولین در قبال شهدا فقط وظیفه خدمت خالصانه و شبانه روزی به مردمی دارند که به پشتوانه قیامشان امروز ایران به بزرگترین و قوی ترین کشور منطقه تبدیل شده است.

لزوم حضور مسئولین در کنار مردم

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که می فرمایند فلسفه وجودی مسئولین خدمت به مردم است افزود: فاصله مسئولین با مردم نباید به صورتی باشد که مردم حس کنند باید از هفت خان رستم بگذرند تا به دفتر مدیر برسند.

 

فخریان اظهار کرد: ما مسئول شده‌ایم که در بین مردم باشیم و مردم ببیند که مثل آنها زندگی می کنیم.

 

مدیر طرح سراسری تبیین منظومه فکری مقام معظم رهبری گفت: نسل جوان امروز نیازمند این است که مسئول را در کنار خودش به عنوان خدمتگزار ببیند.

لزوم حضور مسئولین در کنار مردم

فخریان اذعان کرد: ما در جمهوری اسلامی ساعت کاری نداریم و همه زندگی خود، وقف مردم است و شبانه روز باید به مردم خدمت کنیم.

 

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در دیدار با دکتر سید ابراهیم رئیسی که می فرمایند مهم ترین مسئله پیوست عدالت در تمام امور است افزود: همه‌ی قوانین ما باید عدالت محور باشد، عنصر ما در دولت سازی سبک زندگی مسئولین است.

لزوم حضور مسئولین در کنار مردم

فخریان در پایان خاطرنشان کرد: اگر امروز فلسطین در مبارزه با اسرائیل قوی می بینید و در مقابل، اسرائیل هیچ دستاوردی در این مبارزه نداشته است، این به برکت روحیه ای است که انقلاب اسلامی ایران به منطقه داده است.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار