بماسبت هفته بسیج:

پیام مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع)

حجت الاسلام آبادیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس علیه السلام شهرستان جم به مناسبت هفته مبارک بسیج پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۵۶۲۰۳
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، متن این پیام به شرح ذیل می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
تمام شاکله وجودی بسیج برگرفته از قرآن است.
بسیج و بسیجی در برابر امواج سهمگین سختی ها و مشکلات هرگز سست نمی شود و در مقابل نامهربانی ها غمگین نمی گردد چون به خدا و وعده های الهی ایمان دارد «وَلا تَهِنُوا وَ لا تَحْزَنُوا وَ أَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنينَ»(آل عمران۱۳۹)
بسیج و بسیجی به بواسطه ایمانش به خدا برای نصرت خدا جهاد می کند لذا به نصرت خدا نیز یقین دارد «ان تَنْصُروا اللهَ یَنْصُرُکُم وَ یُثَبّتْ أقدامَکُم»(محمد۷)

بسیج و بسیجی همیشه پیروز است؛ زیرا بر اساس آیات «انّ جندنا لهم‌الغالبون» (صافات/۱۷۳) و الا انّ حزب الله هم المفلحون... هم الغالبون. این وعده الهی است. بر اساس آیه «انّ‌ الذین قالوا ربنا الله ثم‌استقاموا فلا خوفٌ علیهم و لا هم یحزنون»؛ بسیجی در راه اعتقادات و آرمان‌های خود استقامت و پایداری می ورزد و در راه مأموریت خود که همانا پاسداری از مرزهای اعتقادی نظام جمهوری اسلامی است هیچ ترس و واهمه‌ای به دل راه نمی دهد.
بسیجی در هر زمان و مکان بر اساس آیه «یا ایها الذین امنوا خذوا حذرکم فانفروا ثبات او انفرو جمیعا»
(نسا/۷۱) آماده فداکاری و جهاد در راه خدا می باشد.

بسیجی تابع ولایت و هیچ گاه نه از ولایت عقب می ماند و نه هیچ گاه از ولایت جلو می افتد. در این زمینه قرآن می فرماید: «یا ایها الذین آمنوا لا تقدموا بین یدی‌الله و رسوله.» (حجرات/۱) و در صلوات شعبانیه می خوانیم که«المتقدم لهم مارق و المتأخر عنهم زاهق و‌الازم لهم لاحق، کسانی که از ولایت جلو می زنند مارق و رها شده و کسانی که از ولایت عقب می مانند باطل هستند و راه یافتگان کسانی هستند که همراه و تابع ولایت باشند.
پس حقیقتا بسیج لشکر مخلص خداست
این جانب فرا رسیدن هفته بسیج را به همه بسیجیان تبریک عرض میکنم و سلامتی و بهروزی شما عزیزان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم .

 

حجت الاسلام آبادیان

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس علیه السلام شهرستان جم

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار