فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساری؛

تفکر بسیجی رویش قیام ملت‌ها علیه ظلم

بسیج و تفکر بسیجی در نظام اسلامی باعث رویش انقلاب و بیداری ملتها در قیام علیه ظالمین و مستکبرین است.
کد خبر: ۹۵۵۶۱۳۷
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج  از مازندران، در چهل و چهارمین سال گرامیداشت هفته بسیج مستضعفین فرمانده سپاه مرکز مازندران ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و همچنین هفته بسیج گفت: بسیج از رویش های بزرگ انقلاب اسلامی است که تا امروز مسیر ترقی را پیموده و از پایه های اصلی آن اعتماد کردن به مردم و بسیج است.

وی پیوند عمیق و صادقانه مردم و بسیج را ناگسستنی خواند و در خصوص مسایل فاجعه بار و تاسفبار در غزه گفت: ملتهای جهان به ماهیت پلید رژیم صهیونیستی پی بردند که برپایی اجتماعات و تظاهرات علیه ظالمین خاصه رژیم صهیونیستی در کشورهای جهان بیانگر بر ملائی هویت خبیث و شیطانی اسراییل است.


سرهنگ پاسدار شریفی عامل روشن شدن خباثت ظالمان و مستکبران را رویش انقلابی بسیج دانست که باعث آگاهی، روحیه ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و نهایتا رویش و انقلاب های مختلف و بزرگ در جهان گردید.

سرهنگ شریفی بسیج را پوشش مناسب و همراه برای پر کردن خلاء نظام دانست که در عرصه دفاع موجب خلق پیروزی، عزت و بالندگی شد و ادامه داد: بسیج با یاری و همراهی صادقانه و خالصانه بی هیچ چشم داشتی در همه میادین اعم از سازندگی، زلزله ، سیل و ... حاضر است.

فرمانده سپاه مرکز مازندران گفت: بسیج همواره با مساجد و محلات مانوس بود که طرح قرارگاه محله در تعالی مساجد و محلات موئید این موضوع است .

فرمانده سپاه ساری گفت: در طی هفته بسیج بیش از ۲هزار برنامه در ساری اجرا می شود که برنامه شاخص آن جمعه 3 آذر با عنوان اقتدار بسیج در سالن ورزشی سید رسول حسینی است.

شریفی یادآور شد: افتتاح سه واحد خانه محروم، ساماندهی 10 گلزار شهید، پروژه آبرسانی در مقیاس کوچک و ... از دیگر برنامه ها هفته بسیج بشمار می آیند.

وی بسیج را امید ملت ایران خواند و افزود: این بدان معناست که باید در جهت استمرار تحقق این شعار بکوشیم، لذا بسیج نه آنکه امید ملت ایران است، بلکه امید ملتهای مظلوم جهان بوده و باید این امید تقویت شود.

فرمانده سپاه ساری بیان کرد: نشست بصیرتی، ایجاد نمایشگاه و بازارچه اقتصاد مقاومتی، نمایش اقتدار، صلابت و قدرت برای مشارکت بیشتر مردم همپای بسیج،از عناوین دیگر برنامه این هفته محسوب می شوند.

سرهنگ شریفی افزود: نشستهای بصیرتی با موضوع جهادتببین در سطح پایگاههای مقاومت با همکاری دستگاهها برگزار و تجلیل از نخبه گان بسیجی، علمی و ورزشی، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان هم از جمله برنامه هاست.

فرمانده سپاه مرکز استان بیان کرد: اگر به معناب واقعی تفکر بسیج ساری و جاری شود و مهمتر آنکه مسئولین و مردم با تفکر بسیج عمل کنند، انگاه نه تنها مشکلی در کشور نداریم بلکله با سرعت مسیر رشد، تعالی و کمال طی خواهد شد.

سرهنگ شریفی ویژگی دیگر و برجسته بسیج را خلوص دانست که همواره امام ره به خلوص بسیجیان غبطه می خوردند.

وی از توزیع سبد معیشتی به ارزش بالغ بر 2میلیارد تومان در بین نیازمندان مرکز مازندران خبر داد که با تشریک مساعی بسیج در جهت پیشبرد شایسته برنامه اجرایی می شود.

فرمانده سپاه ساری گفت: هر یک اعضا و جوارح بسیج به عنوان مغز عمل میکند و اسیر مرکز نیست یعنی منتطر دستور و ابلاغیه نمی ماند و حضور و ورودش در میدان را وظیفه شرعی و آنرا احساس تکلیف می داند.

سرهنگ شریفی با اشاره به تبلیعات گسترده دشمنان از طریق شبکه های رسانه ای معاند در خصوص پائین نشان دادن حضور و مشارکت مردم در انتخابات پیش رو، هنر رسانه ها و صاحبان قلم متعهد را در ترغیب مردم برای مشارکت حداکثری به منظور ایجاد وجهه، قدرت و اقتدار میهن اسلامی حائز اهمیت خواند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار