جناب سروان پاسدار مجید داودی:

جلسه برنامه ریزی گرامیداشت هفته بسیج حوزه مقاومت بسیج شهدا بستک برگزار شد.

عنصر معنویت با بسیجی عجین شده و یکی از شاخصه های هویتی انقلاب اسلامی بسیج است.
کد خبر: ۹۵۵۶۰۳۵
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲

جلسه برنامه ریزی گرامیداشت هفته بسیج حوزه مقاومت بسیج شهدا بستک برگزار شد.

 

جلسه برنامه ریزی گرامیداشت هفته بسیج حوزه مقاومت بسیج شهدا بستک با موضوع بررسی برنامه‌های پیشنهادی پایگاه های مقاومت بسیج و هماهنگی در راستای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این هفته با حضور نماینده ولی فقیه در ناحيه سپاه بستک ، جانشین ناحیه سپاه بستک، بخشدار بخش مرکزی شهرستان بستک و سایر اعضا و فرمانده پایگاه ها برگزار شد.

 

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ جناب سروان پاسدار مجید داودی در این جلسه به شاخص های بسیجی از نگاه مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) اشاره کرد و زنده نگه داشتن ماهیت انقلاب اسلامی ، روحیه کار جهادی ، عنصر معنویت و آرمان گرایی در عین عمل گرایی را از شاخص های بسیجیان در نگاه ایشان برشمرد.

 

سروان پاسدار مجید داودی به تلاش جریان معاند در حذف هویت انقلاب اشاره کرد و استمرار انقلاب اسلامی را که منتج به شکل گیری تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی ظهور است را از ثمرات وجود بسیج دانست.

 

به گفته وی ؛ عنصر معنویت با بسیجی عجین شده و یکی از شاخصه های هویتی انقلاب اسلامی بسیج است.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج در این جلسه با بیان اینکه امروز بیش از هر زمانی نیازمند تفکر بسیجی هستیم ، تصریح کرد : تفکر بسیجی یعنی در هر موقعیتی که هستیم احساس مسئولیت کنیم.

 

سروان پاسدار مجید داودی گفت : تفکر بسیجی تفکری دینی و الهی است و در دنیایی که همه دچار بحران بی هویتی شده اند ، باید با نهادینه سازی تفکر بسیجی و عمل بسیجی وار رضایت خداوند و امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را کسب کنیم.

 

در ادامه این جلسه در خصوص برنامه‌های پیشنهادی عوامل اجرایی و فرمانده پایگاه ها برای گرامیداشت هفته بسیج بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار